quote: prietje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2006 10:41:02&apos

);
Heeey,
wij zijn dit jaar 7 jaar bij elkaar en zijn 11 mei getrouwd!!
we hebben al een heerlijk ventje van bijna 3 rond lopen en proberen nu zwanger te raken van de 2e.
en ja idd je zou het bijna iedere dag willen doen want stel je voor dat je net op de verkeerde dag aan het klussen bent!!!
maar volgens mij kan het maar weinig kwaad, iedere dag. gewoon doen hoor, haha
maar met dit tropenweer lig je al gauw te drijven in bed of waar dan ook!!
kan jij ook je eisprong voelen? ik de laatste tijd wel
ik heb trouwens na de geboorte van Justin ook gelijk een spiraal laten zetten, maar die heb ik een jaartje geleden eruit laten halen. ik bleef last houden van puistjes en hield veel vocht vast..
nu heb ik dus een jaartje de pil weer geslikt en ben half juni gestopt
en nu maar afwachten hoe snel et nu weer gaat( bij mijn zoontje was ik al na de 1e ronde zwanger!!!
nou meid succes deze week
liefs Prietje
Haai!!
Nou, ik was super blij met mijn spiraaltje....nergens last van gehad en ideaal dat je er niet meer aan hoeft te denken!! Maar dat is voor iedereen anders idd...
Het lijkt me wel een hele geruststelling als je al eens zwanger bent geweest hoor. Dan weet je iig dat t kan!! Blijft alltijd afwachten en spannend natuurlijk maar ik weet nog helemaal niks .
Ik voel mijn eisprong (volgens mij) niet maar ga er eens op letten. Wel heb ik meer en andere afscheiding dat normaal dus dat is voor mij de indicatie!!
Zucht....wat duurt wachten lang he?! Het lijkt me zoooo geweldig om eindelijk de verlossende streepjes te zien een keer....hoe was dat bij jou de eerste keer? Was je er wel bewust mee bezig en hoe kwam je erachter, hoe heb je t verteld aan iedereen etc...??? ben niet nieuwsgierig... en (most of all) hoe gaat t met Justin nu? Valt t mee of tegen en hoeveel kinderen willen jullie uiteindelijk graag? zou je nou juist liever een meisje erbij willen of maakt t je echt niets uit?
hahhaa, zo, jij hebt weer even wat werk als je op alle vragen antwoord wilt geven .
Ben benieuwd!
Tot gauw, liefs.