Voor Lotte

Hoi Lotte,

Ik heb nog een berichtje onder mn eigen berichtje "ongerust" voor jou gezet. Ik wilde vragen hoe lang jij bruinige afscheiding hebt gehad en of het nu over is.

Groetjes Cath

Hoi Cath

Ik ben eigenlijk altijd 3 dagen te vroeg en toen begon het bij mij de eerste 2 bruine deeltjes. Toen een dag niets en toen de dag erna best wel veel hoor (inlegkruisje vol sorry voor het ranzige detail) ik dacht toen echt nu is het begonnen. Maar de dag erna weer niets . Met mijn cyclus was ik toen dus al wel overtijd maar ik had nog niet getest dat deed ik de dag erna dus vandaar dat ik ook nooit heb stilgestaan bij een ander soort bloeding.
Ik ben uitgerekend op 24 juni en krijg ook vervroegd een echt op 16 nov. Maak je niet ongerust het komt wel goed.Wij gaan staks gewoon naar het juni forum. Ik twijfel ook wel eens over de kleur van mijn afscheding maar ik kijk nu gewoon niet meer als het fout gaat komt het toch wel. Ik hoef niet te weten of er weer een bruin ditje is je wordt nerveus voor niks. Als het fout gaat krijg je echt wel hele erge krampen dus tot die tijd geen zorgen!
Liefs
Lotte

Liefs
Lotte

Terug
Bovenaan