Voor Lovertjuh

Hay meid,

Ik ken jou ook nog! Het is inderdaad heel jammer allemaal. Ik had het best naar mijn zin bij jullie! Eigenlijk gaat het nu best redelijk wat acceptatie betreft maar de wens is nu des te groter. Ik ben letterlijk als een kat aan het spek gebonden. Morgen begin in weer met werken en zie er als een berg tegenop. Een collega van mij is ook zwanger en we gingen op 2 weken na gelijk op. Dat is moeilijk en pijnlijk omdat je er dan weer even op gewezen wordt wat jij had kunnen hebben.

Na de curretage hebben we dus maar één keer seks gehad, dat was op oudjaarsdag. Nou zou ik zweren dat ik gisteren ongesteld zou worden maar ben het dus niet. Dit had ik toen ik de eerste keer zwanger was precies zo. Ik ga er niet vanuit dat het nu na 1 keer weer raak zal zijn. Dat durf ik niet. Stiekum hoop ik dat natuurlijk wel. Dat zou zo mooi zijn!

Hoe gaat het met jou lover?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jessica
 
Hey meis!

Pff heftig hoor! Mij persoonlijk lijkt het ook moeilijker te accepteren als het niet "vanzelf" los komt. Ik hoop gewoon zo dat jullie wens nu snel in vervulling mag gaan...En net wat je zegt, erg moeilijk dat je op het werk er nu ook mee geconfronteerd blijft worden, met die collega van je. Je blijft waarschijnlijk denken,en vergelijken hoe ver jij zal zijn geweest.Maar ik hoop dat je dat een beetje naast je neer kan leggen.


Met mij gaat het goed hoor! begin me steeds beter te voelen :) de moeheid is ver weg, en het overgeven (gelukkig) ook. Hoor van steeds meer mensen: he joh, je hebt weer kleur op je wangen hahahaha Tja en as vrijdag alweer 12 weken zwanger... best snel gegaan, maar nog steeds wel onzeker. Ik durf in ieders geval al meer te gaan geloven dat het wel goed zit...

Maarre ik ga heeeeeel hard duimen voor jou! Net wat je zegt, reken er niet te veel op, kan het altijd nog mee vallen ;) En super veel succes morgen op je werk! Hoe lang ben je nu thuis geweest? Het begin zal taai zijn, maar misschien ook wel fijn, dat je even iets anders aan je hoofd hebt! laat je morgen even weten hoe het gegaan is?

Liefs,
 
Hey Lovertjuh!

Wat fijn dat het bij jou zo goed gaat! Komt helemaal goed hoor! Fijn dat je je beter gaat voelen nu. Die moeheid breekt je ook op! Heb je al dingen gekocht voor de kleine?

Ik laat wel even weten hoe het ging vandaag. Ik heb een late dienst.

xxxxxxxxxxxxxxxx me
 
Hey micro,

Zelf hebben we nog niet veel gekocht. Een heel leuk slabbertje en een tut haha maar als ik niet uitkijk dan zorgen me schoonzus en schoonmoeder er voor dat we heel de uitzet zo binen hebben hahahaha die vinden het helemaal gaaf, en alles wat ze zien en leuk vinden brengen e mee ;)

ik ben benieuwd hoe het op je werk is gegaan! Want jij werkt ook in de zorg toch?

Liefs,
 
Terug
Bovenaan