Voor Luna en Inge

Hallo meiden, hoe gaat het met jullie? Wat een goed idee dit nieuwe forum. Ik ben namelijk erg geinterresseerd hoe het met jullie gaat. Af en toe keek ik dan op het "zwanger worden" forum maar dan moest ik zo ver terug zoeken. Het is nu voor mij dus makkelijker geworden om een beetje van jullie op de hoogte te blijven. Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar en aan de andere meiden hier op het forum zullen hebben. Ik wil iedereen dan ook een hart onder de riem steken en meiden laat vooral de moed niet zakken!

Succes en een vriendelijke groet aan allen! Liefs, Moontje

Hoi Moontje !

Wat lief dat je ons weer even op komt zoeken. Allereerst trouwens mijn excuus dat ik je niet meer gemaild heb. Ik had toendertijd een hotmail account gemaakt, omdat ik ook wel eens met Inge mailde. Maar ik mailde al vrij snel met Inge op een ander adres en weet niet meer wat mijn hotmailadres + wachtwoord was ! Hoezo blonT?

Maar goed, fijn om je hier weer te zien.
Het begint nu op te schieten voor je he? Juni ben je toch uitgerekend? Gaat het goed met je?

Wij houden nog wel vol hoor, we zullen wel moeten. Het hoofd laten hangen schiet niet op natuurlijk. Toch vind ik het soms nog wel erg moeilijk om te beseffen dat ook wij in augustus een kleintje zouden krijgen. Ik weet het, miskramen en curettages gebeuren ontzettend vaak, maar het is echt afschuwelijk om mee te maken. Wreed om eerst zo blij gemaakt te worden en dan keihard van die wolk te kletteren.

Maar we blijven klussen en eens komen Inge en ik je echt achterna hoor !! We zijn nu eenmaal niet zo snel.. ;-))

Liefs,
Luna

Heeeeeee Moontje!!
Hoe is het met jou en Rik? Groei je nog lekker? Hoever ben je nu?? Je schiet al aardig op of niet? Echt super dat je ons weer hebt weten te traceren. Helaas zitten we hier nog (Luna weer).
Goed idee he van Luna om dit forum op te laten richten.
Zoals je misschien hebt gelezen zit ik met mijn man in de medische molen. Hij heeft te weinig zaad en ik heb vijandig zaad. Zwaar klo... dus. Nou ja we hopen maar op een wonder als we zo behandeld gaan worden. Keep the faith zeggen ze ook wel toch?
Laat je even weten hoe het met jullie gaat?
Liefs Inge

Terug
Bovenaan