Voor Luna, Nieuw forum? zwanger worden na miskraam

Hoi Luna en andere meiden, ik probeer inmiddels al ruim 2 weken om een nieuw forum te krijgen en dan voornamelijk voor meiden die een miskraam hebben gehad. Ik heb al 3 mails naar de redactie gestuurd, ik heb een oproep naar andere forumbezoeksters gedaan om ook een mail te sturen en ook zij hebben een mail gestuurd. Maar ik krijg GEEN reactie!! Ik wordt er niet goed van. Als ze het dan geen goed idee vinden, waarom laten ze dat dan ook niet weten??? Ik heb nu inmiddels een brief gestuurd met het verzoek, die hebben ze waarschijnlijk gisteren pas binnen gekregen, dus het kan nog zijn dat daar een reactie op komt, maar het is toch niet te geloven dat dat allemaal zo lang moet duren? Ik weet dat er erg veel behoefte is aan zo'n forum, dat had ik eerst al gevraagd. Maar nu weet ik dat jullie en dan voornamelijk Luna dit forum hebben gekregen en volgens mij ging dat toch veel sneller. Hoe hebben jullie dat gedaan??? Ging dat toch ook zo moeizaam?? Groetjes Cath

ps: ik wil jullie trouwens heel veel geluk toewensen!!!

Hoi Cath,

Mijn verzoekje voor dit forum was inderdaad heel snel geregeld. Ik heb in eerste instantie een mail gestuurd naar: redactie@jongegezinnen.nl
Toen kreeg ik een reactie van ene Roos Roodnat, email adres: r.roodnat@jongegezinnen.nl
Een dag later was dit forum al in de lucht.

Probeer het dus maar via deze dame.

Succes !

Groetjes,
Luna

Hallo Cath,

Eigenlijk heb je al een beetje zo,n forum. Dit forum heet verlies en verdriet. Hier schrijven ook meiden die een miskraam hebben gehad en hoe ze hier mee omgaan, en de angst om weer zwanger te worden en dat het weer fout kan gaan. Ik weet niet of je daar al op heb gekeken? Maar ik vind je initiatief goed hoor. IK heb 4 jaar geleden ook 2 miskramen gehad in 4 maanden tijd dus ik kan er wel over meepraten.

Veel succes!
Groetjes van Lena.

Je kan ook over je verlies praten op ons forum....... http://62.131.172.198/forum
daar zitten een hoop meiden die ook al langer bezig zijn met zwanger worden en miskramen hebben gehad!

Terug
Bovenaan