Voor Luna

He Luna,

Wat een ontzettend goed idee van jou om een nieuw forum op te starten, en wat fijn dat we hier allemaal over het zelfde praten, en dat we elkaar hier kunnen steunen.

Hoe gaat het verder met jou? Hoop echt dat je snel zwanger zal worden.

Liefs, Mick

Hi Mickey !

Ja veel prettiger op dit forum he? Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf niet zo heel veel schrijf, maar ik kom wel dagelijks even gluren. Ik geloof dat ik na de curettage eind januari weer een beetje een normale cyclus terugkrijg, dus dat is wel prettig. De 1e ronde duurde 65 dagen en de 2e 35 dagen. Vandaag de 11e dag dus we beginnen langzaam aan weer met om de dag klussen. We gaan er weer helemaal voor, ik ben deze ronde ook weer begonnen met temperaturen.

Nou Mick, ik hoop dat we nu toch eens snel door mogen naar een maandforum hoor ! We doen ons best in ieder geval. Hoe gaat het met je man zijn rug? Ik las ergens dat hij een paar treden had gemist dus dat hij zal niet echt in de klusmood zijn...

Liefs,
Luna

He Luna,

Ik heb ook zo mijn momenten dat ik hier wat schrijf, nu kan ik veel schrijven omdat wij deze maand geen kant op kunnen hahaha, inderdaad Manlief is niet in de klusmood, nu maar hopen dat hij snel opknapt, want het duurt nu toch wel dik twee maanden. Ik ben het met je eens het wordt tijd dat we met z'n allen zwanger worden!!! Ben ook van plan als Manlief beter is weer te gaan tempen, en het om de dag doen, want ik las ergens dat dat het allerbelangrijkste is, vriendinnetje van mij zegt dat ook altijd 1 keer doen in de maand is te weinig om de dag erg belangrijk heeft zij ook tegen een vriendinnetje van ons gezegd die is ook dik twee jaar bezig geweest om zwanger te worden, en zij is nu zwanger door de tip van doe het om de dag. Dus Luna het zal echt wel snel gaan lukken.

Ben blij dat je cyclus korter wordt, wel logisch hoor dat je cyclus even in de war is geweest na de miskraam, vindt het nog steeds rot voor jullie, maar het is goed dat jullie weer er voor gaan.

Liefs, Mick

Hoi Meiden,

Leuk om weer iets van jullie te lezen.
Spannend Luna dag 11! Nieuwe ronde nieuwe kansen!!!!!!!! Zou gaaf zijn he!

Hee Mick,
Om de dag vind ik soms wel een hele opgave hoor. Wij mogen even niet zo vaak voor de onderzoeken. Je mag dan 5 dagen niets doen voordat ze je sperma kunnen testen. Klein beetje rust in de tent dus.

Zondag vliegen we lekker naar de zon en daar hebben we zin in!!!!!

Dikke kus voor jullie allebei!
Liefs Inge

He Inge,

Wat lekker dat je op vakantie gaat, en wat heerlijk samen naar de zon, lekker relaxen en niets doen, ga er maar van genieten.

Ik vind dat ook een hele opgave hoor om het om de dag te doen, bijna niet op te brengen. Gewoon doen als je er zin in hebt, anders gaat het zo tegen staan. En die rust wat jij schrijft Inge is ook niet verkeerd, die hebben wij nu ook hahaha, manlief heeft veel rugpijn en dan wordt er weinig geklust.

Vindt het ook heel erg gezellig zo met z'n drietjes kletsen. Knuffel terug aan jou, en tot snel hier nog even voor je vakantie,

Liefs, Mick

Terug
Bovenaan