Voor Luna

Lieve Luna,

Ik heb de afgelopen dagen gelezen dat je nog niet ongi bent geworden. Ik hoop zo voor jou en je man dat het deze keer raak zal zijn! Ik blijf in ieder geval voor je duimen. Prettige pinksterdagen en sterkte met het wachten!

PS Met mij gaat alles goed.Ik moet nog ongeveer 19 dagen.

liefs, Moontje

Hoi lieve Moontje !

Wat leuk om weer wat van je te horen. Het zijn nu echt de laatste loodjes voor je he? Wat ontzettend spannend meis ! Nog heel even wachten en dan mogen jullie je kleine grote wonder dan eindelijk in de armen houden. Geweldig ! Aan de andere kant doet het me wel beseffen dat we nu al die tijd verder zijn en Inge en ik nog steeds op het zwanger worden forum zitten. Ik heb niet eens altijd in de gaten dat we al zo lang "bezig zijn", ik besefte me het nu ineens weer. Sorry!
Ik ben nog steeds niet ongesteld, dus het is erg spannend. Toch willen we nog even geduld hebben omdat ik niet helemaal zeker ben wanneer mijn eisprong was. Dus ik breng heel wat bezoekjes aan het toilet om te checken of er nog geen rode duivels zijn. Ondertussen zijn mijn man en ik hartstikke zenuwachtig en hopen we op een wonder.

Heel veel sterkte met de laatste loodjes en toi toi toi ! Je kan het !

Dikke kus,
Luna

Hoi Moontje,
Ik hoop dat je dit berichtje nog even leest!
Spannend zeg dat je al bijna zover bent! Het kan nu dus ieder moment beginnen! Hebben jullie alles al klaar staan?? Zijn jullie er al uit wat de namen betreft?
Ik vind het nog steeds fantastisch voor jullie dat het zo snel is gelukt maar het is zoals Luna zegt wel weer een eye-opener. Ik ben nu 17 maanden onderweg en ik weet inmiddels dat we een probleem hebben. We komen in aanmerking voor IUI of IVF. We blijven wel hoop houden hoor want onze tijd komt echt nog wel!
Veel succes de komende weken! Hou ons op de hoogte!!
Geniet zoveel mogelijk want het is je gegunt!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan