voor Lydia

Hoi Lydia,

Ik kwam weer ff neuzen hier op het forum, want ik kan op het moment niet in het netwerk van school vanwege groot onderhoud...
Dus kan ik ff nie werken (helemaal niet erg op je vrije woensdagmiddag zou ik zo zeggen)
Lees ik opeens je berichtje dat je naar het ziekenhuis bent geweest en dat daar een eitje zomaar aan het groeien is...
Sorry dat ik daar niet op heb gereageerd, maar ik heb weer slecht nieuws gehad, en heel druk op mijn werk (rapportagegesprekken, afronden schooljaar etc. etc.)

Hee meid... hoe gaat het nu met je?
Morgen moet je weer naar het ziekenhuis, toch?

Hopelijk mogen je eskimootjes uit de vriezer en worden ze weer goed actief.
Ik ga voor je duimen.

Liefs,
Peet

Hoi mama Peet

Wat lief dat je aan mij denkt. Ik zag net je berichtje binnenkomen (ben aan het koken) en wilde gelijk reageren. ik lees via een nintendo DS met internet, maar reageren via dat ding is geen plezier, dus ff mijn laptop uit het stof getrokken en aangesloten.
Ja morgen mag ik weer naar het ziekenhuis en mag gelijk om half 9, ben de eerste. Dat is erg fijn, want de zwangere om me heen trek ik niet op dit moment.
Ik kan, helaas, niet lang achter een pc zitten, heb een verschoven tussenwerfel in mijn nek. Dat is mijn aandenken aan de curretage.
Na een chaosdag gisteren, kat is ernstig ziek geworden, gaat het vandaag prima hier. Ben aan het leren voor een ander beroep, wandel elke dag een behoorlijk eind. Ik heb mijn man zo gek gekregen om op Malta te gaan wandelen eind oktober. Dit wordt zijn  eerste wandelvakantie, mijn de tigste. Dus we werken aan onze conditie door veel te wandelen en zwemmen.
Gaat het weer een beetje met je? Wat moet je teleurgesteld zijn dit weekend. Ik zal hard voor je duimen en dat we snel zwanger mogen zijn en dat dan alles wel goed gaat natuurlijk. Wie weet helpt het als ik in de kerk een kaarsje ga aansteken.

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

ik weet niet of ik hier op mag reageren, het is misschien prive, maar ik las dat je een verschoven nekwervel aan een curritage hebt overgehouden??
Mag ik vragen hoe dat kan?
Ik heb zelf ook een curritage ondergaan, helaas, maar ik kan me niet goed voorstellen hoe dat dan je nek kan beinvloeden.
Of wil je er verder niet over praten en heb je het afgesloten?

Ik vroeg het me zo af...

liefs Kersensnoepje

Hoi Kersensnoepje

Tuurlijk mag je dit vragen en lezen. Geen enkel probleem.
Ik heb in het verleden een dubbele whiplash opgelopen door een scooter en auto-ongeluk (in 3 maanden tijd) Dus mijn nek is een zwak punt. Bijna 3 jaar geleden heb ik de pop van mijn stiefdochter gepakt in de auto en heb daardoor een hele rare beweging gemaakt en schoot een tussenwervel verkeerd. Voor de curretage krijg je in ons ziekenhuis een pre-operatief gesprek. Ze zijn op de hoogte van mijn nekproblemen en ze dachten dat het geen enkel probleem zou opleveren, helaas hebben ze toch mijn hoofd verkeerd gehouden en schoot de tussenwervel, die met veel fysio weer op zijn plaats zat, er weer tussenuit en klemt een zenuw naar mijn arm af.
Ik hoop dat je het een beetje kan volgen. Mijn vingers zijn gedeelte verdoofd en irriteren als ik mijn arm gebruik.

Liefs

Lydia

lieve Lydia,

Toch wel weer ff spannend voor je morgen, of niet?
Gelukkig heb je vandaag best een goeie dag.

Ik zal voor je duimen morgen!!!

Hier gaat het wel weer... We pakken de draad maar weer op! Moeten toch verder! Met bij de pakken neerzitten worden we niet zwanger... Helaas....

Maar het valt niet altijd mee. Zeker met alle drukte voor de boeg zo aan het einde van het schooljaar...
Dan heb je eigenlijk al genoeg aan je hoofd. Maar ja... Komt goed...
Nog 2 wkn flink knallen en dan rust aan mijn hoofd wat betreft werk...
En misschien ook wel op andere gebieden wat rust.... I hope so!!!

Tot snel
Peet

Lieve Lydia,

Heel veel succes morgenochtend !
Fijn hè om half 9 zo'n afspraak... kom je zo min mogelijk dikke buiken tegen ('t liefst geen, ik ken 't gevoel - tja,wie van ons niet trouwens !!)
Ik denk aan je en lees hier wel weer hoe het gegaan is !

Good luck !
Liefs, SunshineJo

Jee Lydia,

wat een verhaal, dat ze dan zo slordig zijn om niet goed op de houding van je hoofd letten...
Maar kan het nu wel weer recht gezet worden door fysio?

Ik hoop het voor je, meid.

En ik hoop nog veel meer dat je gauw zwanger mag worden...

liefs Kersensnoepje

Terug
Bovenaan