voor Lydia

A

Anoniem

Guest
Hoi Lydia,

Ik lees net dat je de punctie morgenochtend hebt, spannend.

Ik wil je alvast heel veel succes en sterkte wensen voor de punctie en natuurlijk ook voor de wachtdagen + weken  erna.
Ik hoop dat er een heleboel mooie eitjes tussen zitten en je hubbie ook een  dag heeft.
Ik ga hard voor je duimen dat er TOP embryo's ontstaan.

Ook wil ik je nog heel veel sterkte wensen met je broer, hopelijk loopt het allemaal zeer positief voor hem af en kan hij over 9 mnd zijn neefje(s) of nichtje(s) vasthouden.

Ik denk aan je.

Liefs van Kruimel

Hoi Kruimel

Wat lief dat je een berichtje voor me achterlaat. De punctie is meegevallen, maar dat komt voornamelijk door de geweldige pijnstilling die ik gehad heb (een opiaat) Ik was volledig de weg kwijt en ben ondersteund door 2 man de punctieruimte ingeholpen. Er zijn helaas maar 3 goede eitjes uit de punctie gekomen, er waren een aantal follikels gekrompen (misschien heeft mijn gyn te lang gewacht of niet langgenoeg) Ik was dus erg verdrietig, vooral omdat er ruim 14 follikels waren. We zijn wel positief dat er op zijn minst eentje bevrucht raakt, maar dat weten we pas vrijdag.
Wachten is niet mijn sterkste punt, en ben erg emo. Wie niet na een punctie........
Ik heb alleen een vervelende buik en moet dus rustig aan doen.
Vandaag is sinterklaas, misschien heeft hij wat goeds voor ons in petto.

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Fijn om te horen dat de punctie zelf goed is gegaan en dat je een goede pijnstiller hebt gekregen. Idd jammer dat er maar 3 goede eicellen waren. Maar goed 3 is beter dan 0 moet je dan maar denken....

Ik duim voor je dat het vrijdag goed zal gaan!

Liefs Ester

Hoi Lydia,

Fijn om te horen dat het goed gegaan is. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent in het aantal mooie eitjes.....zeker als je er meer verwacht had.... Gelukkig zijn het er in elk geval nog 3 en we duimen dat er in ieder geval eentje bevrucht raakt!
Gelukkig heb je ook weinig last van de punctie zelf gehad, goede pijnstilling doet wonderen!
Succes a.s. vrijdag en ik duim voor je!!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan