Voor Ma_rieke

A

Anoniem

Guest
Hoi marieke,

Zag je berichtje op 'Wij gaan voor een tweede'.
Heb ik ook daar op gereageerd, maar zag dat je nog niet langs geweest was ;-)
Dus nog effe zo:
Sorry dat we niet op jouw bericht hadden gereageerd. Moet ook zeggen dat ik minder meelees bij zwanger worden.
Hoe gaat het nu met je?
Ben je al begonnen met je ovu tests?
Ik had die van testjezelf.nu. Die werkten prima.
Wanneer is je NOD?

Ik hoop wat van je te horen want ik vind het juist erg leuk om te lezen hoe het met de dames van het 'wij gaan voor een 2e' forum gaat!
Ik hoop dat je net zoveel geluk hebt als ik!

Liefs, Billie

Hoi Billie,

Wat ontzettend lief; een speciaal berichtje omdat je aan me dacht!
Wat attent zeg

Hier gaat het wel goed eigenlijk.
Ben zo'n twee weken geleden op woensdag begonnen met de ovulatietesten van sensitest.nl. Op vrijdagavond had ik een licht streepje en op zaterdagavond een dikke vette streep (die avond goed geklust). Zondag had ik buikpijn en weer een licht streepje. Ik denk dus dat ik mijn ovulatie heb gevoeld.
Aanstaande zondag is mijn NOD, dus ik ben benieuwd.

Mijn hubbie en ik hebben besloten het krijgen van een tweede op zijn beloop te laten.
Ik blijf wel testen (als het deze maand niet raak is) maar wil me niet teveel bezig houden met de NOD, eisprong, het voelen van kwaaltjes etc.

Van mijn zoontje was ik "per ongeluk" zwanger omdat we 1x vergaten wat te gebruiken dus je zou denken dat het nu ook snel moet lukken.....
We zitten nu in ronde 3...

Per 1 maart begin ik met een nieuwe baan dus qua planning is het niet het juiste moment voor een tweede. Maar ik wil het wel heel graag dus dan moet het eventueel maar ten koste gaan van mijn baan! Ander werk is zo weer gevonden!

Hoe is het met jou?
Hoelang ben je nu inmiddels zwanger?
En hoe voel je je?
Hoe oud is je eerste kindje?

Groetjes Marieke
Mama van een zoontje van 16 maanden

succes marieke, spannende dagen dus!! duimerdeduimduim!!!

liefs sweety

Hee Sweety,
Bedankt voor je berichtje?!

Hoe is het met jou?
Gaat het beter met je na je miskraam?
Erg Kl%$& voor je zeg!

Gaan jullie nu direct voor een "nieuw" kindje (als ik dat zo mag noemen)
Wanneer heb jij je NOD en dergelijke?

Heb ik het nou ook goed gelezen dat je gaat trouwen.
Leuk leuk en gefeliciteerd!

Groetjes Marieke

had ook al berichtje voor je achter gelaten bij wij gaan voor een tweede.
het gaat goed met me, veel last gehad van MK dat wel, lang gebleod 8 dagen, maar nu gaan we er idd meteen weer voor, dit weekend mijn eitje dus wie weet..:)
mijn NOD is rond 9-3 dus spannend weer!!
en idd wij gaan trouwen, hebben er erg veel zin in!!

liefs sweety

ps kom anders gezellie meekletsen bij one2bemums, daar zit ik ook (heb het mee opgericht zelfs hahaha)

Ja join us! Gezellig! Ik ben ook begonnen bij het wij gaan voor een tweede topic maar schrijf er eigenlijk niet meer.

Liefs Loth (one2bemums)

Hoi Marieke,

Spannend zeg, zondag! Ben erg benieuwd! Ik hoop voor je dat het raak is! Ik heb dus ook met ovu tests gewerkt en precies op de dag van de positieve test geklust en ik was meteen zwanger! Goede revaringen dus.
Als je de vorige keer snel zwanger was is de kans best groot dat dat weer snel gebeurt hoor! Inderdaa, goed dat je het even op zijn beloop laat, je kunt de natuur niet dwingen (al zou dat wel fijn zijn af en toe;-)
Ik hoop heel erg dat het snel raak is voor je en dat je werkgever er dan niet moeilijk over doet!

Veel succes en ik blijf je volgen hoor! Laat je mij ook af en toe weten hoe en wat!?

LIefs, Billie

NB: Ik ben nu 6w3 dagen en heb vrijdag een echo.
Mijn zoontje is nu 15 maanden!

Terug
Bovenaan