voor maagd

A

Anoniem

Guest
Hoi Maagd,

ik las ergens dat je vriend/man vrachtwagenchauffeur is. De mijne ook!
Ik probeerde ergens te vinden hoe oud je was, of je al kinderen had en wanneer je NOD is, maar kan het nergens vinden.

Ik ben 22 en mijn vriend 30 en zijn nu in de 2e ronde, vanaf vandaag mijn vruchtbare dagen t/m vrijdag, en mijn vriend is vannochtend vertrokken en komt vrijdag pas weer thuis, hebben jullie dat 'probleem' ook?

xxx

Hahahaha ik herken dat probleem Marcel is ook vrachtwagenchauffeur en als ie door de weeks al thuis komt is ie meestal zo moe dat hij er vroeg in gaat en mij niet ziet staan.

Heel frustrerend en het maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Groetjes Karin

Hai,

Het is niet zo dat ie mij niet ziet staan, maar hij heeft er dan  5 van de 10 keer geen zin in of hij slaat helemaal door en is niet te stuiten.....lekkere vent hoor...haha

maar het komt nu gewoon klote uit, er zit een kans dat ie morgenavond thuis komt, en morgen is mijn eisprong.... K*T!

xxx

hi meiden,

Ik lees nu net pas je berichtje voor me..

Tja tis allemaal klote toch...hahhhaha

Maarja,niets of weinig aan te   doen...wat je ook zegt als hij thuis komt is hij het   zat maar goed meestal wil die wel..hihi

ik ben 36 en hij is 43 jaja wat ouder dan jou..maar we heebn al kids uit een andere   relatie en willen zoooo graag   samen nog een kindje hebben..

Ik heb inmiddels 3 keer een miskraam gehad,dus vind het best moeilijk,soms heb ik echt zoiets van laat maar teveel verdriet is ook niet goed.
En ach,ik zie het wel even op dit moment,werk jij ook nog eigenlijk??

liefs maagd

Hoi,

Ja ik werk in de gehandicaptenzorg. Onregelmatig dus en ook af en toe in de weekenden als mijn vriend thuis is. Dat is soms wel vervelend, maar meestal wel goed te comineren.
Mijn vriend heeft dan tijd voor zichzelf en dat heb ik doordeweeks als ik alleen thuis ben :)

Misschien dat ie vnavond thuis komt, ik hoop het :)

Terug
Bovenaan