voor maaikecuracao.

Hoi maaike,

Ik was 4 maannden zwanger van onze zoon ALEC toen we naar korsou kwamen.
En hij is nu 15 mnden dus het is best wel druk maar als ik een beetje reken moet die kleine van jullie ongeveer net zo oud zijn.
Lekker hoor opa en oma zijn nu hier op bezoek dus gaan we lekker vaak naar het strand en het is voor mij lekker relaxed.
We hebben in principe getekend tot juli 2009 maar waarschijnlijk plakken we er nog een paar jaar aan het bevalt hardstikke goed en met kleine kids vind ik het echt ideaal.
Heb je trouwens al kraamhulp geregeld daar moet je hier echt niet te lang mee wachten als je wilt heb ik wel een goeie tip voor je plus telefoon nummer nou ik hoor weer van je.

Groetjes Debora.

Hoi Debora,

Leuk om wat van je te horen. Onze zoon Pieter is bijna 21 maanden, dus ietsje ouder. De tip van de kraamzorg heb ik gehad inderdaad...een collega van mij die zwanger is vertelde dat al en ik heb me maar al aangemeld bij Carmen waar ik veel positieve berichten over hoorde.
Gezellig he als opa en oma op bezoek zijn. Mijn ouders zijn net weg...ze zijn twee en een halve week op bezoek geweest en Pieter (wij ook...;-)) vond het geweldig. Dat mis ik wel hoor geen ouders in de buurt om even te helpen met het een of ander. Wij zijn in principe tot en met september 2009 op het eiland, maar praten ook met elkaar of we langer zullen blijven. Mede omdat de huurders uit ons huis in NL tusssentijds vertrekken en we ons huis dus opnieuw moeten verhuren...dat is voor b.v. 2 jaar toch makkelijker dan 1,5. En het leven op Curacao is inderdaad wel heel relaxt met kleine kinderen...dus wie weet...
groet,
Maaike

Terug
Bovenaan