Voor maantje, Cindy26, Niempie en Arnold en alle andere meiden die willen meelezen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Lieve maantje,
Of het nu pril was of niet, het lijkt me vreseljik dat je dat overkomt !!!! In welke ronde zitten jullie ??? Hoe was het bij de gyn ???

Lieve Cindy26,
Succes morgen, of eigenlijk al vandaag nu ik dit zit te typen, met je NOD !!!
Je vroeg of het allemaal een beetje uit te houden is in mijn eentje. Nou, het is wel uit te houden, alleen ik heb mijn moeilijke momenten zeker wel. Vanmiddag met de post kreeg ik een brief. Daarin schreef hij, dat het nog een paar weken duurt voordat hij thuis komt en dat we dan van elkaar gaan genieten. Dat we er een paar mooie weken van maken, hopelijk met mooi weer. En als hij weer terug moet dat hij dan even later daar een berichtje van mij krijgt dat we later met 3 personen door het leven mogen gaan, we gaan het hopelijk mee maken !!! Nou, dan zit ik wel even te huilen !!! Dat zijn momenten dat ik het moeilijk heb !!! Of als we achter de MSN zitten en we krijgen het over dat we elkaar zo lang moeten missen en dat we dus niet bezig kunnen zijn met zwanger worden !!! Ik mis hem zo !!!!

Lieve Niempie,
Waarom ben je dan ook alweer gestopt na ronde 4 ??? Was dat omdat je vader of moeder een bepaalde ziekte heeft en dat het misschien erfelijk is ??? Sorry, maar ik heb het al eens eerder gezegd, sinds dat ik met de pil ben gestopt vergeet ik echy alles !!!! Maar jullie zijn stiekum weer begonnen ??? Waarom stiekum ??? Om toch nog een verrassingsmoment voor je ouders/schoonouders te hebben ??? Hopelijk lukt het zwanger worden !!!

Lieve Arnold,
Het is zeker heel erg moeilijk dat we nu niet "bezig" kunnen zijn met zwanger worden maar ook omdat we het al een tijdje wisten dat mijn man weg moest, leg je je er wel bij neer. Klinkt heel stom maar ik kan het niet anders uitleggen. Meis, ik kan me heel goed voorstellen dat het zeer frustie is dat je tot nu toe nog niet zwanger bent. We zijn immers zelf ookal 13 maanden onderweg en ook bij ons "mankeert" er niets aan een van ons beiden. Ik snap je echt !!! Mijn man komt 23 augustus op verlof tot 9 september, dan gaat hij terug en dan komt hij begin november voorgoed thuis. Of tenminste, voorgoed, hij is en blijft natuurlijk militair dus de kans dat hij weer eens weg zal moeten blijft aanwezig. Alleen niet meteen weer, zoals het nu lijkt !!!!

Meiden, ik ga even kijken of ik nog iemand van raad kan voorzien en dan ga ik ook lekker naar bed !!!

Dikke knuffel van Biaggi

hoi hoi

het is nu zeker dat ik een miskraam heb gehad,,vooral om hoe de ongi was,,en dat zwarte plekje zat er niet meer..

het was pril een week of 4 denk ik dat kon ze niet zeggen..ze leefde erg mee en was echt een schat van een vrouw..

ze kon zien dat me lichaam het weer snel oppakte[dit komt waarschijnlijk omdat het zo pril was]en zag een eitje in aantocht binnnen een week gaat hij springen,,en ze raade aan om het om de dag te doen..

alles zag er verder goed uit,,ik zit in ronde 13....

dikke xxxxxxxxxxxxxxxmaan

Hee meiden,

ook ik merk dat ik me hier niet zo heel erg meer thuisvoel.
Heel veel vragen zijn natuurlijk ook al tig keer voorbij gekomen, en was je eerst inderdaad bezig met de eventuele symptomen, nu sta je er toch anders in en weet je ondertussen wel dat je lichaam je voro de gek kan houden, dat je dingen voelt simpelweg omdat je het wil voelen.

Ik ben natuurlijk tussendoor wel bijna 18 weken zwanger geweest en dat is weer anders dan dat je helemaal niet zwanger wordt, of pas na een jaar.   Ik denk nog steeds het lukt binnenkort wel weer (tja het blijft afwachten, maar ik heb nog alle hoop) en mijn frustratie zal dan inderdaad weer verschillen met het lange wachten.

Maantje ik kan me voorstellen dat als je al zo lang bezig bent, en eindelijk denkt Yes, dat het een neorme domper is dat hjet dan misgaat. Gelukkig worden je berichtjes al minder verdrietig.

meiden ik hoop dat we snel naar het zwanger zijn forum gaan met z'n allen, want dat is voor ons natuurlijk het leukste forum, alhoewel ik in het begin het zwanger worden forum ook erg leuk vond, simpelweg omdat het zo lekker spannend was/is.

Voor iedereen die dit leest, heel veel plezier met babietjes maken en laten we vooral van alles om ons heen blijven geniete.

Miep  

Hoi,

Ja ik kan het me wel voorstellen dat je hem mist, en zeker als je met
kinderen bezig bent mis je zowieso al wat maanden, ik hoop in ieder
geval voor je dat als hij straks thuis is dat het mag lukken en dat als
hij daar weer terug is dat je leuk nieuws hebt. Ik gun het je echt.

Nou vandaag of eigenlijk gister ha ha.....was mijn NOD nog geen ongi
sporen maar wel vreselijke buikpijn dus denk dat het vandaag wel gaat
komen. Ik laat het in ieder geval weten.

Nog twee dagen werken en dan drie weken vakantie dan hebben we in ieder geval alle tijd om te klussen. ha ha.

Nou truste!

Liefs Cindy

Hoi hoi

en wat moet het inderdaad moeilijk zijn,om je man te moeten missen..probeer je te richten op het moment dat hij terug komt,,en dat jullie er dan lekker voor kunnen gaan..
hou je taai he!!!het komt allemaal goed..

liefs maantje

Hoi Biaggi,

Dat is een tijd geleden. Ik dacht laat ik een sgana kijken hoe het met de rest van het forum gaat!!
Ik weet niet of j eme nog kent, maar ik wilde je in iedergeval zeggen dat het me idd helemala neit leuk lijkt om j eman te moeten missen. Ik zou het niet kunnen. En niet alleen maar omdat je zwanger woilt raken natuurlijk!!!!

Ik hoop voor je dat de tijd vreselijk snel gaat en dat hij weer snel thuis mag komen, en dan............................................

Ik zal voo rjullie duimen!

Hier gaat alles oke!!
Akim is al heel groot ana het worden, 20 maanden, en doet ook werkelijk alles na!!
Kalle is ook al goed ana het groeien, 5,5 week, 4460 gr. en 55 cm.

Ik blijf lezen om te kijken hoe het met jullie allen gaat!!

Liefs Vivian

Terug
Bovenaan