voor maantje

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik las je verhaal onder biaggi en eigenlijk kan ik jou verhaal zo kopieren en dan mijn naam er onder zetten.

ik heb ook twee keer heel vroeg een miskraam gehad. en ook al was het pril toch voelde ik me leeg na die tijd.
Ik weet precies wat je doormaakt en het enige wat ik kan zeggen is neem er de tijd voor om het een plekje te kunnen geven en praat erover met mensen die je begrijpen.

Ook ik voel me op dit forum niet meer zo thuis om de zelfde reden als jij hoe lang ben jij al bezig ook al weer? ik 13 maanden ga nu naar de 14e ik ben blij dat biaggi weer terug is en dat ik nu lees dat jij er ook zo over denkt.

suc6 met alles
natasjha

Lieve Natasjha,

Ik ben blij om te horen dat je het leuk vind dat ik terug ben !!! Lief !!!
Ik denk er zeker over om als we in augustus weer beginnen dat ik  dan naar het als zwanger worden langer duurt forum ga. Net wat maantje en jij zeggen, ondanks dat je het iedereen gunt, is het zeer frusti voor ons als we steeds horen dat er meiden zijn die met ronde 1 bewijs van spreken al zwanger zijn. Wie dit ook leest, begrijp me niet verkeert !!!!!!!!!!! We zijn nu zelf al 13 maanden bezig en de frusti-gevoelens en spanningen die daarmee gepaart gaan wens ik echt niemand toe !!!!!!!!!!! Geloof mij !!!!!!!
Natasjha, ik blijf voor jullie duimen !!!!!!!!!!!!!!!

Dikke knuffel Biaggi

Hoi hoi...ik zit in ronde 13 geloof ik..ben totaal anderhalfjaar geleden gestopt...maar nu precies een jaar bezig..we hebben een halfjaar niks gedaan in verband met operaties..

en na een jaar zwanger..maar ja helaas misgegaan..maar ben wel opgelucht hoor,,ik weet nu dat ik zwanger kan worden,,

ja ik merk dat ik het er steeds moeilijker ermee ga krijgen..dat mensen op dit forum zo snel zwanger raken,,net wat jullie zeggen,,niet dat ik het ze niet gun,maar het is voor ons gewoon pijnlijk..

nou meiden ik gaaaaaaaaaaa heeeeeeeeeel hard voor jullie duimen..knuffel maantje

Terug
Bovenaan