voor Macha

sorry hoor maar wat een gemene opmerking heb jij gegeven bij het bericht van het tempen, sorry hoor maar als je geef gewoon geen antwoord op het gene dat je niet interesseerd nu zit je iemand helemaal de grond in te boren omdat ze er te veel mee bezig zou zijn hou er nou is mee op (iedereen!) als je niet wilt antwoorden op onnozele dingen zoals dat hier genoemd word doe dat dan ook niet! kom op zeg we zijn geen kleine kinderen als je iemand wilt helpen doe dat dan en wil je het niet antwoord er dan niet op! misschien ben jij wel snel zwanger geworden , maar er zijn ook mensen waar het niet zo snel en soepel bij verloopt en als de wens zooooooooo groot is heb jij het recht niet om zo te reageren hoor ik vind dat je je moet schamen! veel geluk met je baby!
 
Deel ben ik met je eens. Ik vind gewoon als je er aan ergert dat iemand volgens jou 'domme dingen' vraagt, dat je er gewoon niet op moet reageren, is dat nu zo moeilijk voor ons als zwangeren?? Wij hebben makkelijk praten, want bij ons is het probleem er niet want wij zijn toch de gelukkigen die zwanger zijn!
Ik vind de maatschappij zoiezo TE HARD, TE EGOISTISCH aan het worden! Niemand heeft meer tijd voor elkaar, alles moet op afspraak, we leven allemaal maar een beetje voor onszelf!
Sorry moest het even kwijt......
 
ik probeer alleen te zeggen (ook voor jullie bestwil) dat sommige er VEEL TE VEEL MEE BEZIG ZIJN!!
en ik ben gewoon wat feller als de gemiddelde misschien! wat dan nog. ik zeg gewoon mijn mening en waar het op staat...vele kunnen hier echt niet tegen kritiek. en de niet-zwangeren onder ons willen vaak alleen maar bepaalde antwoorden horen, en als die niet in hun straatje liggen worden ze kwaad!
mijn mening is gewoon dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, dat schiet niet op en frustreerd alleen maar. en mijn andere mening is dat als het TE lang duurt, je hier op het verkeerde forum zit en wij ook niks voor jullie kunnen betekenen. maar dat je beter af bent bij het: "te lang duren forum"of bij de dokter of bij de gyn.
en ik mag dit best zeggen!! jullie willen altijd alleen maar begrip, nou dat heb ik niet altijd!
groetjes mascha
 
Terug
Bovenaan