voor macha

macha

ik lees jouw naam nu al verschillende keren in verschillende berichten sorry hoor maar ik vind jou antwoorden en meningen nou niet echt gepast , volgens mij ben jij die gene die het hier een beetje loopt te verpesten allemaal! en volgens mij gun jij het niemand behalve jezelf dat je zwanger bent, daar komt het tenminste wel op neer , en je zegt dat de NIET zwangere de boel aan het verpesten zijn maar naar mijn mening ben jij de boel voor jezelf en iedereen aan het verpesten , ga lekker zwanger zitten zijn en genieten ipv de boel te teroriseren!! veel geluk met je baby!
 
Lieve Moon ga jij dan ook maar weer fijn naar het "leuke" forum. dit soort berichten laait het vuur weer op. Vraag maar aan Manuela/angelique of ze kapt met die onzin, dan doen wij dat ook. Veel succes met zwanger worden.
 
zie je zet je gewoon je naam erbij, wordt je afgezeken tot en met!
het is ook nooooooit goed! stelletje zeikerds hoor. altijd zitten ze te zeiken op anoniemen dat ze een naam moeten gebruiken, en zeg je dat je mascha heet, en zeg je eerlijk waar het op staat, krijg je dit weer.
nou ik verpest hier helemaal niks! sommige (vooral niet zwangeren) kunnen nergens tegen dat heb ik al eerder gezegd en daar blijf ik bij. en ik ben niet egoistisch of wat dan ook, en probeer fatsoenlijke vragen te beantwoorden met fatsoenlijke antwoorden. maar niet dat ge-muggezift!
groetjes mascha
 
Terug
Bovenaan