Voor Maikje

Hai Maike, hoe is het met je?? Hoe ver ben je nu? Blijft alles lekker goed gaan, loop je al met een flinke buik?
Ik heb af en toe wel op het forum gekeken maar had het idee dat ik niet veel te melden had. Omdat ik nog een 2e keer voor die myoom-operatie moest, moet ik toch "wachten" en dan probeer je er maar zo min mogelijk mee bezig te zijn.
Maarrr, nu is de 2e operatie achter de rug (welke ook nog eens heel goed ging), dus kan het aftellen weer beginnen. In eerste instantie zei de gynaecoloog dat we nog 3 maanden moeten wachten, maar bij de 2e operatie heeft hij uiteindelijk bijna niets meer weg hoeven halen, dus ik hoop stiekem dat we al wat eerder "aan de slag" mogen. Ik heb over 3 weken de controle, dan zal ik het horen.
Ben weer lekker in de baby-mood en heb er helemaal zin in (en vertrouwen ook!).
Hoop dat het met jou goed gaat,
veel groetjes
Ingrid

Hee Ingrid,

Leuk weer van je te horen.
Wat fijn dat je operaties goed zijn gegaan. Dan zijn de vooruitzichten in ieder geval positief voor jullie!

Hier alles goed hoor. Ben nu 35 weekjes op weg en ons manneke doet het prima daarbinnen. Ze hebben wel ontdekt dat ik draagster ben van de streptokokken B bacterie. Daardoor had ik ook zo'n last van blaasontsteking. Het kan verder niet zo'n kwaad. Het enige is dat ik nu wel verplicht in het ziekenhuis moet bevallen. Ik krijg dan tijdens de bevalling antibiotica om de kans de minimaliseren dat ik het kindje besmet. Maar ik hoefde me verder geen zorgen te maken zei de gynaecoloog dus dat doen we dan maar niet (voor zover mogelijk natuurlijk).

Volgende week moet ik nog 2 daagjes werken en dan zit het erop. Daar ben ik wel blij om want het begint nu wel zwaar te worden. Mijn buik groeit nu goed en wordt ook steeds zwaarder. Het slapen gaat ook niet echt fijn meer dus dan ben ik wel blij als ik straks ook in de middag nog even kan gaan liggen.
Maar ach, dat hoort het allemaal bij. Dus ik moet ook niet teveel zeuren...... haha.

Gelukkig zijn de warme dagen weer voorbij en is het nu goed te doen buiten (hoewel het wel veel regent.....). Dat scheelt ook weer een hoop. Hoe is het weer bij jullie?
En hoe waren je dagen in Nederland geweest?

Tot horens maar weer.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan