voor maluf

Hallo,
Hoe gaat het nu met jouw kindje?Ik hoop dat het weer wat beter gaat,vreselijk om je kindje zo te zien inderdaad.
Maar ik kan je misschien wat moed inspreken,Met Delano leek het ook langzaam te gaan,maar nadat hij gisteravond en vandaag goed gedronken had,mochten we hem vanmiddag weer meenemen naar huis,eindelijk,wat een opluchting!
Wel moet ik erbij zeggen dat Delano geen longontsteking had,das dan gaat het misschien toch wat sneller.
Ik hoop echt voor je dat je ook gauw  weer thuis van je kleintje kan gaan genieten,ze worden al zo snel groot.
Heel veel sterkte nog.
Groetjes Tanja

Hoi Tanja,

Wat fijn zeg om Delano weer thuis te hebben. Geniet er maar van!!!!

Met Floor gaat het nu ook weer wat beter, ze begon vandaag meteen te lachen toen we er waren. En dat deed ze eigenlijk de hele tijd. Het hoesten wordt nu gelukkig ook een stuk minder. Zuurstof heeft ze nog wel, en drinken doet ze ook nog steeds niet. Maar goed ze voelt zich in ieder geval alweer een stuk beter, en zo ziet ze er ook uit.
Hopelijk is ze voor de kerst thuis, ik laat het wel weten via dit forum.

Vind het trouwens best leuk dit forum, t'is voor het eerst dat ik zoiets doe en heb de smaak goed te pakken. Kan niet wachten om ergens op te reageren. En het doet ook wel goed om mensen te vinden die in hetzelfde schuitje zitten.

Groet van mij

Hoi Maluf.
Fijn dat het met jouw kindje ook wat beter gaat.
Ik vind dit forum ook wel erg leuk ja,en 'snuffel' ook op plekken waar ik eigenlijk niet "hoor",zoals hier,haha,ik ben van de "zomer 2006 moeders",Delano is 2 sept.geboren,maar dat mag de pret niet drukken,toch?
Ik hoop echt voor je dat ook jij snel je kindje weer thuis hebt,voor de kerst zou heel fijn zijn he?!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan