voor mama´s met meisjes HELLUP!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meisjes mama ´s,

Ik heb een vraagje. Onze jongste, een meisje, kruipt nog veel (gaat steeds meer lopen hoor) en bij sommige broeken zitten er de gaten in (maakt niet uit of ze nou van de zeeman, wibra of H en M komen). Hebben jullie dat ook? Doen jullie jullie meisjes wel gewoon een rokje met maillot aan? Ik ben zo bang dat daar dan helemaal de gaten zo weer in zitten (of ben ik nou een zeikerd?)

x

Hoi,

Mijn dochter kroop ook gewoon met een maillotje aan. Natuurlijk slijt dat, maar echt niet sneller dan een broekje.

En wees nu eerlijk: Het schiet er super schattig uit een meisje in zo'n klein maillotje!

Groetjes, Karin

Hoihoi,

Marissa kruipt in alles wat ze maar aanheeft. Maar ik heb echt nog nooit een versleten broek gehad. Maar mocht dat wel zijn dan geef ik daar eigenlijk niets om. Dan gooi ik hem weg en krijgt ze een andere broek aan

groetjes Linda

Ook Sarah kruipt in alles wat ze aan heeften ik doe haar zowel broeken als jurkjes aan.
Eigenlijk is er nog nooit wat stuk gegaan, maar als dat wel zou gebeuren is dat jammer maar het hoort erbij. Wel wordt alles lekker snel vies door het kruipen over de vloer overal, maar ook dat hoort erbij vind ik. Het is nu overigens wel makkelijk dat Sarah overal langs (tafels) en achter (stoelen) loopt, dat scheelt weer vlekken bewerken en boenen.

groetjes
Tamar

Hoi!

Tara heeft niet veel gekropen totdat ze zich zelf aan randen en andere dingen kon optrekken, dus ze heeft geen kapotte knietjes bij haar broekjes en maillots. Er bestaat een kniebeschermer van het merk Snazzy Baby (zie foto's hieronder) voor kindjes die kruipen, misschien iets voor jou? Ze kosten € 19,95 via een webwinkel, maar ik meen me te herinneren dat ik ze ook wel een keer in een babywinkel heb gezien.

Groetjes,
Shivana

Ik lees het al wel, ik ben gewoon een zeikmiep! Ha ha ha! OK, dan scheur ik vrijdag naar de stad en ga vlug weer rokjes en maillootjes halen. Ik vind dat zo schattig bij die ukkies.
Maar ik meen het echt serieus hoor, ik heb verschillende broekjes waar de gaten inzitten.

Bedankt dat jullie mij even de realiteit hebben laten zien, ha ha!

x

Hahaha, ik ben ook zo iemand die het zonde vind hoor! Ik heb nu een leuke maillot met bloemetjes en bambi er op en die begint ook al te slijten. Dus ik denk dat ik bij de H&M een reserve ga kopen. Want het is een heel setje kleding.

groetjes Maris

Hoi, je bent geen zeikerd hoor, is toch ook zonde!
Ik heb ook een dochter en zij heeft regelmatig een rokje aan met een mailloitje, maar hier geen gaten hoor, ook niet in dr broeken. Maar dat komt misschien ook door het overschot aan kleren. . . .
Ik koop de mailloitjes meestal bij de Zeeman en Hema, die vind ik nog enigzins betaalbaar en gaan lang genoeg mee,

groetjes van Sonja en succes met je kleine kruipertje!

Terug
Bovenaan