Hoi Annemieke,
Wat leuk dat je aan me denkt! Ik ben er inderdaad niet meer zoveel, dat is grotendeels omdat ik er niet zo veel tijd meer voor heb en omdat het harstikke goed gaat.
Hij slaapt al sinds twee maanden steeds beter door. En ooohhhh wat is dat heeerlijk!
Nooit gedacht dat die gebroken nachten me zo zwaar zouden vallen.
We moesten er in het begin vaak uit, maar uiteindelijk hebben we hem een week lang laten huilen en dat heeft geholpen.
Nu gaat het hartstikke goed. Maar hij slaapt niet zoveel overdag, dus heb ik iets minder tijd. En ik werk ook al weer een tijd.
Maar hij doet het super. Hij wil de hele tijd staan, rollen, kruipen (kan die nog niet zelf)...pfff....hartsikke vermoeiend maar zo lache om te zien.
Om nog even op je antwoord van de Bugaboo terug te komen. Ik heb hem in verschillende standen. Porbeer gewoon uit wat het beste werkt. Ben net naar de stad geweest en heb hem helemaal recht op gezet en dan met zijn gezicht van me af....dat vond ie wel leuk. Maar uiteindelijk op de terug weg was het toch weer bleeren geblazen....dan duurt het gewoon te lang denk ik. Dan is hij het zat. Ik begrijp het wel. En ik hoop dat het ook weer over gaat...want ik wil natuurlijk wel af en toe even de stad in....hihi...
Bovendien denk ik dat ik er ook een beetje aan moet wennen dat hij af en toe 'publiekelijk bleert'. Tot nu toe voel ik me daar heel opgelaten door, maar ja....het is een baby dus ja die bleeren soms.
Nou het is weer een lang verhaal geworden.
Hoe is het met jouw kleine mannetje?