Voor mama 3007

A

Anoniem

Guest
Hoi,

nog ff over het zwempakje. Ze hebben hem ook in het blauw en bij www.babywalz.nl hebben ze hetzelfde spul alleen ook in losse setjes en andere kleuren.

Annemieke

Heej thanks
Ik ga ff kijken.

Welke maat heb jijtrouwens gekocht? Ik zag dat maat 1 van 6 tot 12 maanden was en maat 2 van 1 tot 2jaar. Ik dacht als ik maat 1 koop is hij er zo uitgegroeit. Lukas is toch ook best een groot ventje?

Ik heb ze gebeld en ze raade maat 1 aan omdat die pakjes goed moeten passen, anders droogt het niet snel genoeg. Ik heb die ook besteld met in mijn achterhoofd als het te klein is ruil ik hem wel voor maat 2 om.

Lukas is precies gemiddeld volgens de ljn van CB. Maat 1 past prima, is nog voldoende ruimte over om de hele zomer mee te doen. Kijk maar naar de foto's.

Lukas is nu 73 cm lang, 8660 gram en 9 mnd en 1 week oud.

Oh ja ik zie het. Past pesies!

Denk dat ik dan ook voor maatje 1 ga want die van mij is denk ik even groot. Moet volgende week naar het CB dus dan weet ik het zeker.

Super thanks!

ps. leuk ventje hoor! Lukas dan he!

groetjes mama3007

Ik vind het op zich een super idee, maar als ik dat zie denk ik alleen maar: Wat moet dat heet zijn in de zon...Wit t-shirtje lijkt me echt lekkerder.
Maar ik heb er verder geen verstand van hoor. Het staat wel heel schattig. Misschien wat voor Fabio op z'n surfplankie!
Liefs Nelleke

Nee hoor, is niet heet. Het is speciale stof, ontwikkeld voor babietjes in australie. En aangezien Lukas mijn haar heeft, heeft hij denk ik ook wel mijn huid. Ik heb vroeger met de blaren op mijn armen en oren gelopen en dat wil ik Lukas niet aandoen. Maar het is alleen maar voor het zwemmen hoor. Ik laat hem er niet de hele dag in lopen.

Annemieke

Terug
Bovenaan