Voor mama Doortje

A

Anoniem

Guest
Hey Doortje,

Van harte gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap!!! Het lijkt nu nog heel lang te duren voordat je je kindje krijgt maar geloof mij die 9 maanden zijn zo om. Ik ben ook nog steeds niet ongi geworden (al denk ik aan mn lichaam te voelen dat dat wel gaat gebeuren) maar ik hoop straks het zelfde te kunnen zeggen.

Groetjes Monique

(en dat je maar lekker dik mag worden hahahaha)

Hoi Hoi

Wat lief van je, en ik hoop inderdaad dat je meegaat naar het januari forum.
Ik kan het eigenlijk nog niet beseffen, en ben best wel bang dat het fout gaat. Ik stond net op met een ongi gevoel. Maar ja dat heb ik al een week. En schijnt bij zwangerkwaaltjes te horen. Maar ik moest effe naar mijn dikke borsten kijken om het te geloven. Gek he!
Ik ben al voor je aan het duimen, wanneer doe je een test???

Liefs Doortje

Ha mama Doortje!

Dus toch! Super zeg en wat snel! Gefeliciteerd en geniet ervan!

Liefs,
Katie

Doortje,

Niet bang zijn dat het mis gaat. Je moet genieten! Je lichaam gaat veranderen en straks heb je een prachtig kindje.Ik ga denk ik vrijdag een test doen. Heb nog wel steeds het gevoel dat ik ongi ga worden namelijk. En ik heb geen last meer van mn borsten zoals jij dat wel hebt. Als je bevallen bent dan voel je je helemaal Lolo Ferarri hoor!! Die mannen vinden het prachtig. (ze mogen er alleen niet aankomen omdat ze dan wel heel erg gevoelig zijn hahahaha)

Je hoort het wel hoe het afloopt

groetjes Monique

Terug
Bovenaan