voor Mama in Kreta

A

Anoniem

Guest
Hee Priscilla,

Ben zo benieuwd hoe het nu met Domenikos is, heeft hij nog zijn stoma en wanneer wordt het verwijderd? Hij ziet er in ieder geval heel gezond uit!

groetjes Staartmees

Hoi Staartmees!

Vandaag is m'n boefje 5mnd precies. Hij groeit als kool! Een week of 2 geleden was hij 8,5kg en ca.70cm heerlijke spekbeentjes. Hij brabbelt en lacht de hele dag door. Hij pakt dingen al aan om het vervolgens in z'n mond te stoppen... Kledingmaat we zijn (nu al) maatje 74 (m'n andere 2 waren echt niet zo snel)
Volgende maand krijgt hij de biopsie, hij moet 6mnd zijn. Hoe langer we wachten hoe geloofwaardiger de testresultaten zijn. Naar aanleiding van de biopsie wordt besloten hoeveel er weggehaald wordt en waar. Vorige week hadden we Billy (net 2) in het ziekenhuis voor 4dgn. een kleine operatie, een balletje werd op z'n plek gezet. Nou dat was een soort oefenen. Wat een stresssssssss. Gelukkig viel alles achteraf gezien mee. Wat een vreselijk iets om je kind naar de o.k. te brengen! Hij was suf van de narcose en maakte steeds grapjes! Ik denk dat ik toen Domenikos een week oud was toen hij werd geopereerd ik nog stijf van de verdovingen was. Ik was nu een dag tevoren zooooooooo gestressed!!!!! De dag zelf was ik veel rustiger (of kwam dat omdat we om 7uur s ochtends er moesten zijn?) iets van 4 uurtjes geslapen...
Ik ga zo maar het laatste flesje klaarmaken. Domenikos krijgt 5 voedingen van 210 en 7 scheppen. Voor ik naar bed ga krijgt hij nog een flesje.
Hoe is het met jou en je beebje? Ik las dat je een bakfiets hebt. Dat zou voor mij ook wat zijn, hop alle kids erin en lekker de berg af! Berg op zou goed zijn om m'n nog steeds buikje weg te krijgen. Nee, helaas is t verkeer/de wegen  hier te gevaarlijk/risky om te fietsen met m'n kids. Ik moet die rijbewijs maar een keer halen.
Morgen ga ik voor (m'n 1ste) mammografie.
Ik hou je op de hoogte hoe het met Domenikos gaat!
groetjes,Priscilla

Hoi Priscilla,

Dat klinkt allemaal erg goed! Hij is een stuk groter dan die van mij, haha! David is nu denk ik 64cm (?) en weegt ongeveer 7.5 kilo. Hij draagt nu net maat 68, soms nog 62.  Ik ga hem volgende week wegen, dan is hij precies 5 maanden (geen cb deze maand, pas weer met 6 mnd).

Wel naar dat je  Domenikos straks  in de OK moet achterlaten. Hopelijk duurt de operatie niet zo  lang. Lijkt me echt vreselijk, die stress!   Maar het zal allemaal goed gaan  want hij is een flinke en gezonde knul! Zal wel even wennen zijn als je ineens weer  poepluiers moet gaan verschonen! ;)

Ja, die bakfiets is erg fijn. Ik zal kijken of ik binnenkort eens een fotootje van David op de fiets kan plaatsen. Jammer dat het daar niet kan! Zo weinig Europese  landen zijn veilig voor fietsers.... Ik heb ook geen rijbewijs maar wil het ook graag halen dit jaar.

Laat je ons volgende maand weten hoe het allemaal gegaan is?

groetjes Staartmees

Terug
Bovenaan