Voor mama Kruimel

Hi Lieve lieve Kruimel (en man),

Van harte lieve meid met jullie prachtige (want dat is ze vast en zeker) dochter. Naar voor je dat het toch een zware bevalling was maar nu is ze er dan eindelijk en kunnen jullie als gezin de toekomst tegemoet. Ik hoop dat Tessa  veel van alle pijn en verdriet uit het verleden ook echt naar het verleden kan verplaatsen. Het is jullie gegund om nu vol geluk en voorspoed verder te gaan.

Een hele dikke  Scorpy

Hoi lieve Scorpy,

Dank je wel voor je lieve reactie .

De bevalling was idd erg zwaar (heb een keer of 100 geroepen; NOOIT MEER hahahaha) maar ze was het allemaal meer dan waard. Het is zo'n mooi meisje.

Wat allemaal vooraf is gegaan (mm) is door deze kleine meid allemaal naar de achtergrond geschoven. Als ik naar haar kijk ben ik zo dankbaar dat het ons gelukt is en we een mooie gezonde dochter hebben gekregen.
Ik gun dat jou en alle anderen hier ook zo.
Ik heb het waarschijnlijk gemist maar hoe is jou laatste IUI gegaan?

Ik heb hier een paar mooie foto's van Tessa geplaatst, heb je die al gezien?

van Kruimel

Hi Kruimel,

Thnx voor je berichtje. Tja de IUI heeft voor ons  (weer)  geen succes gehad.. alhoewel ze in het zknhuis denken dat er wel een bevruchting is geweest maar geen goede innesteling. Tja.. kan! Ik zit inmiddels alweer in de laatste wachtweek van de nieuwe IUI: het was net Pasen, want ik had twee prachtige eieren en heel mooi dik slijmvlies. Dus.. fingers crossed. Ben redelijk optimistisch omdat ik me heel rustig voel.. eindelijk hoor want ik heb lopen stuiteren. Ben zo moe van alles en de hormonen en mijn lijf. Maar is voor een goed doel!! We hebben wel afgesproken dat ik als deze poging niet lukt er nog  1 doen en dan pauze nemen. Ff weer onthormonen zeg maar. En hoe is het bij jullie, alles lekker op de rit met Tessa?? Hoop dat alles geweldig gaat!

Dikke kus Scorpy

Terug
Bovenaan