voor mama Peet en Mickey

Hoi Peet en Mickey

Hoe gaat het met jullie? Jullie hadden nu zo'n beetje verlof moeten hebben als alles goed was blijven gaan. Kunnen jullie de zinnen een beetje verzetten. Ik zelf vind het altijd moeilijk rond de tijd dat ik met verlof zou gaan en de tijd dat ik uitgerekend had moeten zijn. Ik had al 1 april als datum en nu nog eentje in december. Dat is af en toe best moeilijk. Ik kom de tijd dan wel door, maar af en toe slaat het verdriet toe.
Ik denk aan jullie en brand een kaarsje dat het goed gaat komen

Liefs

Lydia

Lieve Lydia,

Tja.... dat is idd heel erg moeilijk.
4 september was ik ongeveer uitgerekend en omdat het een tweeling was, zouden ze zeer w.s. dus ook eerder komen.
Ik denk dus de laatste dagen heel veel.... misschien had ik mijn hummeltjes al bij me gehad.
Het is idd heel erg moeilijk!
Zeker nu we weer het een en ander voor onze kiezen hebben gekregen.
Ik had zo gehoopt nu weer zwanger te zijn..... maar helaas ik sta nog steeds met lege handen...

Lief dat je aan ons denkt!

liefs,
mama Peet

Lieve Lydia,

Hier gaat het met ups en downs, de laatste 2 weken gingen eigenlijk heel goed, heb vandaag alleen ff dipdag, voel me zo huilerig en kom nergens toe en waarom???

Ik was 6 sept. uitgerekend en ja zie wel op tegen die datum, ik had zo gehoopt dat we tegen die tijd wel weer zwanger zouden zijn, maar helaas, 3 miskramen verder en nog niks in handen..

xx Mickey

Lieve Lydia, Mick en Peet,
Ik kan me zo voorstellen dat die 'uitgerekende datum' een vreselijk moment is.
Dat kennen jullie alledrie en ik wil jullie alleen even laten weten dat ik jullie enorm moedig vind.
Altijd maar weer doorgaan en positief blijven.... ik neem echt een voorbeeld aan jullie.
Ik ben nog niet verder gekomen dan een negatieve bloedtest (5x tot nu toe) en een gewone menstrutie, exact op de dag dat ie moet komen....
Voor mij is het vandaag weer begonnen en ben echt heel blij dat ik mijn onzekerheden in deze vreselijke wachtweken met jullie kan delen !!

Bedankt voor jullie altijd lieve, troostende woorden en heel veel sterkte deze tijd (voor Lydia duurt dat nog wat langer maar die kan,met de afwezigheid van haar mannetje ook wel wat troost gebruiken)

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan