voor Mama Peet

Hoi mama Peet

Ik las dat je gaat kamperen in Nederland. Ik hoop dat je mooi weer hebt. Wij gaan eind van de week ook kamperen in Nederland. Het zou beter weer gaan worden, dus...
Ik zit sinds het weekend op het wachtbankje, niet verwacht, maar wel fijn
Hoe gaat het met je?

Liefs

Lydia

hoi Lydia,

We zijn tegelijk op het forum haha...
Ik ga uiteindelijk niet kamperen!
Mijn kleine manneke heeft ons de hele nacht wakker gehouden. Heeft liggen blaffen als een zeehond.
En ik zie het dan eerlijk gezegd niet zo zitten om met een half ziek kind een paar dagen de tent in te duiken.
Mijn man en ik gaan dit weekeinde met zijn tweetjes ff weg, uitwaaien in Zandvoort, en mijn kleine manneke gaat dan naar mijn ouders.
Dat kamperen leek me leuk, maar dat weekeindje vind ik toch ook wel ff heel belangrijk.
Dus............. toch maar voor de veilige weg gekozen en net besloten dat ik niet ga.

Las dat je op het wachtbankje zat. Spannend of niet....
Hier gaat het wel.... Ik vind het wachten lang duren, maar goed.... dat geldt voor ons allemaal.

liefs,
mama Peet

Hoi Peet

Jammer dat  je manneke ziek is geworden, maar met zo'n blaffend kindje kamperen is ook voor niemand leuk.
Heerlijk dat jullie lekker weg gaan dit weekend. Ga er lekker van genieten.
Wij gaan met de kleine naar een 5 sterren kamping. Dit is haar eerste keer, dus hopen dat ze het leuk vind. Ze was tenminste wel erg enthousiast dit weekend. Het komt wel goed denk ik. We zien haar zo ontzettend weinig.
Veel plezier dit weekend

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan