Voor mama Peet

Hoi!

Na hier jaren rondgehangen te hebben lees ik lnatuurlijk nog regelmatig mee en leef ik ook erg mee met jouw wel en wee. Las dat je erg opziet tegen september en kan me dat helemaal voorstellen. Ik zag dat je een berichtje daar geplaatst had en vond dat zo lief! Nou ja, ik wilde je de komende tijd veel sterkte wensen en hoop dat het snel raak is. Je gaat nu toch hormonen spuiten i.p.v. Clomid slikken? Bij mij heeft het spuiten (Menopur) in ieder geval wel geholpen maar ook dat heeft eigenlijk veel te lang geduurd (5 jaar uiteindelijk)...
Weer een hoop onbekende namen hier die komen en snel weer verdwijnen.. en nu is het jouw beurt!
Ik reageer nauwelijks op het septemberforum, het lijkt wel of ze daar allemaal alleen maar ongeduldig zijn en zitten te zeuren dat het nu wel lang genoeg geduurd heeft. Terwijl ik blij ben met elke seconde van deze bijzondere tijd waar we zo lang op hebben moeten wachten...
Ik hoop dat september jou heel goed nieuws mag brengen in ieder geval!
Liefs, Saartje

lieve Saartje,

Wat leuk om van je te horen.
Ik kijk nog regelmatig op het septemberforum, maar kan je er idd niet vaak vinden.
Wilde afgelopen week eigenlijk een topic voor je aanmaken, maar wist niet zeker of je daar nog las en actief was.
Maar nu schrijf jij iets voor mij. Heel erg lief zeg!

Het gaat op dit moment redelijk met me. Vandaag eigenlijk best een goeie dag.
Heb een griepje onder de leden, wat niet echt wil doorzetten, maar verders voel ik me best wel goed.
Maar, dat kan zo weer anders zijn heb ik de afgelopen tijd ervaren.
Inderdaad, september komt heel erg dichtbij en dat vind ik toch wel lastig.
In gedachten heb ik mijn twee hummeltjes nu in mijn armen, maar ze zijn er toch niet.
Heel moeilijk vind ik dat.
Ik ben ook echt op zoek naar iets als herinnering aan de twins. Misschien een armbandje of kettinkje of zo....
Maar goed....

Hoe is het met jou?
Het komt voor jou aardig dichtbij nu he...
O meissie.. wat spannend?
Gaat alles nog goed met je?
Ik hoop wel dat je me op de een of andere manier even laat weten hoe het met je gaat.

Succes met alles!
liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan