voor mama peet

Hoi lieve mama peet

Oh wat ik snap ik jou goed je wordt daar zo onzeker van afnemende klachten. Ik zou gewoon lekker morgen bij de gyn langsgaan en vragen of ze even voor je willen kijken dan ben je weer gerust en kun je blij zijn dat de klachten minder worden. Dat hebben ze bij mij ook gedaan na 4 miskramen en elke week had ik weer die bevestiging en dat gaf zoveel rust. Na week 9 heeft het HCG hormoon zijn piek bereikt en worden de klachten minder is mij verteld. Ik zou  gewoon  lekker om die bevestiging vragen en ik weet zeker dat ze je die met liefde willen geven in een ziekenhuis na alles wat jij hebt meegemaakt.

Succes
Liefs
Lies

hallo Lies,

bedankt voor je reactie!
Ja ik zou eigenlijk tot de 12 wkn ook elke week een echo krijgen, maar mijn gyn ging op vakantie.
De 24e is haar 1e werkdag weer en ik ben haar 1e patient... haha. Ze wilde me meteen terug zien als ze van vakantie terug was.
Ik mocht wel naar een andere gyn. maar ik moet gewoon vertrouwen dat het goed blijft gaan.
Maar idd wat je zegt, in het ziekenhuis kennen ze me intussen en ik mag ten alle tijden bellen als ik ergens heel onzeker over ben of zo.
Dat is dan weer het voordeel als je daar al 2 jaar de deur plat loopt... haha
Maar ik probeer het vol te houden tot de 24e...

liefs,
mama Peet

Hoi mama Peet

Hoop dat je vandaag wederom een goede echo hebt gehad en lekker kunt gaan genieten. Die onzekerheid van te voren is zo erg en de  vreugde is dan achteraf  zo groot als het dan weer goed is!
Hoop dat je hele fijne kerstdagen zult hebben  met een mooi wondertje met een kloppend hartje! Jij hebt zoveel meegemaakt het is je erg gegund!

Liefs
Lies

Het was in 1 woord geweldig!!!!

De gyn nam echt de tijd voor ons en er viel heel wat van me af!!!

Open zo ff een topic en daar vertel ik meer.

Bedankt dat je aan me dacht!

Super!!!

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan