Voor mama van Bowen en Danique

A

Anoniem

Guest
Hey mariel,

Hoe is het met je? Kan ons vorige stukje niet zo snel weer terug vinden, vandaar dat ik even een nieuwe topic open.

Je zal het wel flink druk hebben nu he, met twee kleine spruiten. Hoe gaat het nu?
Hoe doet Danique het en hoe vind Bowen het met zijn kleine zusje?

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben nu 40 + 2 en in volle afwachting van een naderende bevalling. Afgelopen vrijdag bij de gyn. geweest en alles ziet er nog goed uit op de echo. Met mij gaat het ook goed, op flinke vermoeidheid na. Maar dat hoort erbij.

Vrijdag aanstaande mag ik terugkomen en dan gaan we praten over strippen of inleiden. Ligt eraan hoe het met de baby en mij gaat.

Ik houd je op de hoogte.

Dikke knuffel van mamabinck.

Hee meisje!!!

Voor jou gaat het spannend worden zeg...
3 cm ontsluiting en gestript...Wauw...

Ik hoop echt voor jou dat het door gaat zetten en wel nu en niet volgende week pas..

Weet je wat ik wel grappig vind..? We hadden al best veel overeenkomsten en nu  dit ook weer een beetje..
Ik had ook 3 cm ontsluiting zonder dat ik er zelf erg in had.. Jij nu dus ook...(ik had alleen wel al weeen maar niet heftig en dacht dat t een valse start kon zijn)

Wie weet hou jij ook vannacht je kindje wel vast of is het afgelopen nacht al geboren... Ben wel heel benieuwd naar je hoor!!

Hier gaat het goed! Geniet nog altijd vollop van de kids. Danique heeft alleen veel last van darmkrampjes.. echt heel zielig.. Afgelopen woensdag was de wijkverpleegkundige op visite en die zei dat als het van het weekend niet minder werd, ik maandag moet bellen en dan krijg ik een dieet (ivm BV). Ze denkt omdat Bowen ook zoveel last had en koemelk allergie had, Danique dat ook welleen zou kunnen hebben of krijgen. Ben dus erg blij dat ze me meteen serieus neemt. (bij Bowen heb ik er maanden mee gelopen)
Vandaag gaat het redelijk goed met de krampjes, dus wie weet... (Idrink veel venkelthee en neem geen melkprodukten meer, dus mischien helpt het al!)

Ik zal morgen nog wat nieuwe foto's op het forum zetten.. Ze is al zoveel veranderd na19 dagen...

Meid, zet 'm op!!! die 3 cm heb je al binnen!!!! Je doet het allemaal voor je prinsesje!!

xxx Marielle

Terug
Bovenaan