Voor mama van Dean en MamaLizz

A

Anoniem

Guest
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met deze gevoelens omtrent van het borstvoeden van je kindje. Ik had het graag anders gezien maar ik trok het echt niet meer. En zoals ik al schreef op het moment dat Lukas van mij zijnn eerste flesje kreeg heb ik gehuild van geluk. Wat een frustraties zijn daar niet aan vooraf gegaan.

Gelukkig kan ik het nu allemaal wel relatieveren maar het was best maf in die periode.

Annemieke

Hoi,

ik heb er denk ik wel wat minder last van gehad, ik wilde het wel heel graag, maar zoals iemand in een andere reactie zei: ik ga niet alles laten en doen voor de baby. Misschien hard, maar ik ben zelf van mening dat een gelukkige moeder beter is dan een borstvoedende moeder die niet happy is.

Gelukkig vind je wel herkenning op dit forum he?!

Liefs Jenneke

Hey Annemieke,

Gelukkig ben ik niet de enige. Het lijkt wel dat wanneer je bv geeft, je een geweldige moeder bent en wanneer je bewust kv geeft, je  ineens niet meer het beste voor je kindje wilt. Ik spreek niet tegen dat bv misschien beter is voor je kindje omdat het natuurlijk is, maar ik ga niet zitten ploeteren en mezelf ongelukkig voelen omdat alles in het teken moet staan van bv. Nee, voor mij geen bv meer. Oh, wat voelt dat heerlijk om even te "zeggen", hahaha.

Bedankt voor deze topic!!!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan