voor mama van Huub

Hallo,

Je schrijft dat je met Huub bij een vrouw bent geweest die blijkbaar Huub behoorlijk heeft geholpen. Kun je vertellen wat die vrouw precies voor behandel methode heeft en waar ze werkt?
Wij moeten eind januari naar de kinderarts maar ben bang dat dat weer uit draait op hormoonzalf.

groetjes Renée
 
hallo Renee,

het is wat moeilijk uit te leggen maar ik ga het toch proberen.
zij kan communiceren met kinderen (en volwassenen) dmv. een voorwerp waar een ijzerdraadje aan zit wat kan bewegen.
zij gaat dan ik gedachten een lijst na en dat voorwerp gaat dan bewegen en geeft ja of nee aan.
het ziet er een beetje raar uit maar het blijkt toch te werken.
toen ik daar eind oktober vorig jaar ben geweest zag het er bij huub niet zo goed uit. het bleek dat hij de afvalstoffen niet op kan ruimen daardoor krijgt hij exceem nu ben ik een paar weken geleden geweest en nu gaat het veel beter.
Huub zit ook beter in zijn vel.
en het rare is dat als hij haar ziet dan wordt hij helemaal gelukkig, lachen en brabbelen.
ik heb haar nog even gebeld maar zij heeft niet een naam voor wat zij doet.
ze is heel breed opgeleid en ik kan je ook niet verwijzen naar Internet.
die vrouw waar ik ben geweest heet Mevr. Raeven en ze woont in Wanroy.
dat ligt in Noord-Brabant.

ik ben blij dat ik daar ben geweest je moet wel geduld hebben want het werkt niet meteen ik heb gewoon hormoonzalf gebruikt (wel zo weinig mogelijk)  en de poeder van haar.

het fijne is ook van haar dat zij je meteen kan vertellen waar het aan ligt. het is natuurlijk net wat je er zelf van denkt en of je er in gelooft maar ik vind dit beter dan die zalf van de dermatoloog.
als je nog meer wilt weten dan lees ik het wel.
ik wil je graag helpen.
Huub heeft het ook goed gedaan dus voor jullie kindje misschien ook.

groetjes Brenda en Huub
 
Hoi Brenda,

Dank je voor je reactie. Als ik het goed begrijp moet je vaker naar die vrouw toe gaan? Wat vraagt zij voor een behandeling?  Het ligt nu niet bepaald bij mij om de hoek. Van een vriendin had ik ook een tip van een iriscopist maar die woont ook zo'n 250km ver weg. Daar schijn je maar 1 keer naar toe te hoeven gaan. Eigenlijk wil je alles wel proberen op het moment dat Jamila zoveel jeuk heeft dat ze zichzelf weer helemaal openkrapt en bijna niet slaapt. Het is alleen zo moeilijk om te beslissen welke methode voor haar gaat werken. Wat voor het ene kindje super werkt hoeft voor de ander niet zo te zijn. Ik zoek het graag in de alternatieve sector omdat ik graag de oorzaak aan wil pakken en niet, zo als de reguliere geneeskunde toch wel heel veel doet, de symptomen bestrijden.Misschien moet ik die mevrouw Raeven maar eens bellen dan kanik op die manier kijken of ik met haar in zee wil gaan.

groetjes Renée
 
Hallo Renee,

Je hoeft niet per see vaker dan 1 keer te gaan, maar bij Huub zagen we niet echt verbetering (je wilt natuurlijk dat het binnen een paar dagen helpt) daarom ben ik nog een x gegaan om te kijken wat zij ervan zou zeggen.
ik snap wel dat het moeilijker voor je is omdat het ook zo ver weg is.
misschien weet zij wel iemand bij jullie in de buurt die dat ook kan.
Dit is haar telefoonnummer: 0485-454236 dan krijg je haar ws. meteen aan de lijn.
dan kun je het "probleem"even voorleggen en dan kijken wat je ermee kunt doen.

ik hoop toch dat je er wat aan hebt.
wil je me op de hoogte houden??
Ben benieuwd.

succes.
Groetjes Brenda.
 
Terug
Bovenaan