voor mama van marielle

hoi,

ik ben niet boos om je reactie maar ik vraag me af waarom je zo'n reactie plaatst.
iedereen weet op dit forum denk ik wel dat het niet gaat om hoeveel geld je hebt. en ik denk ook niet dat mensen dingen vragen om te pronken met de spullen die ze hebben.
het lijkt mij eerder als je zo praat dat mensen geen vragen meer surven te stellen uit angst voor zulke reacties als die van jou.
ik hop niet dat ik nu een bom loslaat op dit forum, dat is totaal mijn bedoeling niet.
maar dat zelfs nu excuses worden aangeboden worden vanwege een best normale vraag vind ik toch een vervelend iets. dat hoeft helemaal niet als je niks verkeerd doet.
maar zoals jij reageert, pff dan krijg je wel het idee dat je iets verkeerds zegt.
dit is volgens mij een forum waar je gewoon vragen stelt,  dingen wilt weten omdat  je er nieuwgierig  naar bent en niet om anderen duidelijk te maken dat ze meer geld hebben.
en voor de duidelijkheid, ik ben zelf ook  niet rijk, ik heb avent flessen omdat  Alana  geen andere flessen wil. ik heb kleertjes van Hans Textiel, geen merk dus.
ze draagt ze tot ze ze niet meer aan kan dus ik doe er zolang mogelijk mee.
en dagjes uit doen we niet, geen geld voor, dus vakantie zit er al  helemaal niet in.
maar toch zijn wij gelukkig en ik  gun het een ander ook als die iets meer kunnen besteden. dat iemand een dure kinderwagen heeft  maakt voor mij niks uit.
je zegt dat je kind gelukkig is, nou dan maakt het toch niet uit of iemand een vraag stelt over kinderwagens?  
dus maak je asjeblieft gewoon niet zo druk, nergens voor  nodig, geniet lekker van je kindje dat gelukkig is en wees het zelf ook.

groetjes Miranda

Volgens mij was dit allang weer uit de wereld geholpen en nu komt er een apart topic over. Dat vind ik eigenlijk best jammer, want zo wordt er juist weer iets opgestookt wat niet nodig is vind ik.

ik heb verder geen reactie gelezen van mama van marielle, en het is ook mijn bedoeling niet om hier een ruzie te krijgen.
ik vind het alleen niet prettig als mensen zich tegen gehouden voelen door een vrij nare reactie.
dan durf je bijna niks te zeggen meer.

groetjes

Kom op mensen, laten we dit nou niet buiten proportie blazen en elkaar zeker niet hier aan gaan vallen. Laten we het gezellig houden!

Mama van Marielle heeft hier haar mening gegeven en ik snap haar standpunt wel, ik was zelf laatst ook niet zo handig met mijn topic over merkkleding. De bedoeling is, lijkt mij, nooit om hier te pronken met je geld. Ik heb het wel wat makkelijker, maar ik heb nooit de bedoeling gehad daarmee te pochen, niemand hier, denk ik....

Maar dan nog was dat ook al duidelijk in het betreffende topic uitgelegd en vind ik dit soort reacties een beetje overdreven. Dat is mijn mening.

Groetjes Ilona

Hallo   laten we het gezellig houden is toch veel leuker

Nu kom ik even
Ik had alles bij mijn eerste nieuw van babyhuis Was onervaren wilde het beste voor mijn baby alles werd mij aangesmeerd en ik trapte er ook nog in
Mijn 2 de gebruikte de spullen groten deels van de eerste toen dacht ik zo klaar nu heb een jonge en een meid dus handel
Spullen verkocht op marktplaats
Het laatste was nog maar net de deur uit en ik dacht shit wat doe ik want de laatste tijd kwam steeds vaker het verlangen naar nog een kindje
Maar ja alles was verkocht tot aan voedings bh toe
Maar kon het gevoel niet onderdrukken dus ik toen ik zwanger was veel op marktplaats geweest en bijna alles daar 2 de hands gekocht
Meike is een heel gelukkig en tevreden kindje dus wat maakt het uit of het nieuw is
Groetjes Monique ( dit is nu wel zeker de laatste en straks gaat alles weer op marktplaats )

Terug
Bovenaan