voor mama van MD en JA

A

Anoniem

Guest

Hoi,

Ik wou jullie nog feliciteren met de geboorte van jullie dochter, ik hoop dat jullie het allemaal goedmaken.

Liefs Randy

Ha die Randy,

ik zat af en toe al op het zwanger zijn forum naar je te zoeken, maar zag je niet.

Het gaat hier goed......Jenika is een prettige baby die erg tevreden is. Wel heeft ze nu een beetje moeite met inslapen, terwijl dat de eerste weken heel goed ging.....maar goed ze moet er even doorheen,.....huilen dus.
Verder doet ze het goed. Ze slaapt 's nachts goed, maar overdag naar mijn idee nog te weinig.....waardoor ze nu bijv kapot is en dus niet kan inslapen.......ach ze wordt vanzelf zo moe dat ze in slaap sukkelt....

De bevalling was kort maar krachtig zoals je misschien al hebt gelezen, maar ja het is dan ook voor mijn lijf de derde bevalling geweest en ze worden nu eenmaal steeds korter en heftiger......ik heb ook heel veen naweeen gehad.

Maar goed, gelukkig is ze er en tot onze grote verrassing een meisje! Wij zijn dus dolgelukkig met ons koningskoppel en kunnen het zwanger raken, blijven en bevallen nu voorgoed achter ons laten.
Wij zijn er helemaal tevreden en klaar mee.

Maar hoe gaat het met jou? Hoe verloopt alles en hoe gaat het emotioneel?

gr mama van MD en JA

Hee mama van MD en JA,

Voor mij zit de eerste kraam week erop wat zeg ik ik ben op de helft van de tweede. Fijn te horen dat je dochter het zo goed doet, behalve het inslapen dan.

Ons kleintje mag vanaf vandaag overstappen van 7 naar 6 voedingen nou ik ben benieuwd hoe dat gaat lukken. Verder de kraamtranen hopelijk achter de rug! afgelopen weekend kwamen ze er echt uit. Maar dat komt ook dat en vriendin van mij slecht in het ziekenuis ligt.

Verder alles ok. Het is zo  raar om ineens mama te zijn, maar o zo leuk

kus kus
talke

Wat fijn dat jullie meisjes het zo goed doen!!!! Ben echt helemaal blij voor jullie en stiekum een beetje jaloers....ik moet nog zoooooooo lang hahaha....

Ik ben idd een tijdje niet op het forum geweest en reageer ook niet meer zoveel, t is voor mijn gevoel af en toe net of ik tussen het schip en wal val en wordt dat een beetje verdrietig van die onbezorgde zwangeren...

Dus dan kan ik beter een beetje afstand nemen...

Verder doet de kleine meid in mijn buik het heel goed, ik begin haar steeds meer te voelen, niet echt veel schopjes maar wel dat ze aan het draaien is ofzo, dat maakt het allemaal wel wat geruster dan alleen die echo's en hartje luisteren....

Op het moment ben ik goed verkouden en heb een fikse blaasontsteking, heel erg vervelend maar ach gaat wel weer over...

De babykamer is op de kozijnen verven en de gordijnen na helemaal klaar (foto's staan bij mei 2008 fototopic), we zijn ons nu aan het oriënteren voor geboortekaartjes.
Mijn moeder komt over 2 en halve week voor een maand naar nederland, dus ik heb veel fijne dingen in het vooruitzicht....ach voor ik het weet is de laatste helft ook voorbij en ben ik vergeten te genieten....

We weten nu voor 99% zeker dat ons meisje gezond is, dus ik begin echt van de bewegingen te genieten...
Verder wil ik van alles DOEN....schoonmaken en poetsen etc....ik geef er maar aan toe, we hebben een heerlijk schoon huis.....de babykamer is al 5x schoongemaakt en het zal nog wel 15x gebeuren hahaha....

Genoeg over mij, Geniet lekker van die meisjes van jullie (jij ook talke) en ik zoek jullie wel steeds op op het december en januari forum...

Heel veel liefs en knuffels van mij

Terug
Bovenaan