Wat fijn dat jullie meisjes het zo goed doen!!!! Ben echt helemaal blij voor jullie en stiekum een beetje jaloers....ik moet nog zoooooooo lang hahaha....
Ik ben idd een tijdje niet op het forum geweest en reageer ook niet meer zoveel, t is voor mijn gevoel af en toe net of ik tussen het schip en wal val en wordt dat een beetje verdrietig van die onbezorgde zwangeren...
Dus dan kan ik beter een beetje afstand nemen...
Verder doet de kleine meid in mijn buik het heel goed, ik begin haar steeds meer te voelen, niet echt veel schopjes maar wel dat ze aan het draaien is ofzo, dat maakt het allemaal wel wat geruster dan alleen die echo's en hartje luisteren....
Op het moment ben ik goed verkouden en heb een fikse blaasontsteking, heel erg vervelend maar ach gaat wel weer over...
De babykamer is op de kozijnen verven en de gordijnen na helemaal klaar (foto's staan bij mei 2008 fototopic), we zijn ons nu aan het oriënteren voor geboortekaartjes.
Mijn moeder komt over 2 en halve week voor een maand naar nederland, dus ik heb veel fijne dingen in het vooruitzicht....ach voor ik het weet is de laatste helft ook voorbij en ben ik vergeten te genieten....
We weten nu voor 99% zeker dat ons meisje gezond is, dus ik begin echt van de bewegingen te genieten...
Verder wil ik van alles DOEN....schoonmaken en poetsen etc....ik geef er maar aan toe, we hebben een heerlijk schoon huis.....de babykamer is al 5x schoongemaakt en het zal nog wel 15x gebeuren hahaha....
Genoeg over mij, Geniet lekker van die meisjes van jullie (jij ook talke) en ik zoek jullie wel steeds op op het december en januari forum...
Heel veel liefs en knuffels van mij