Voor Mama van MD

A

Anoniem

Guest
Lieve meid,

Ik las dat je je goed voelt, prima houden zo. Ik dacht laat ik er maar eens een topic van maken. Wat leuk dat je nu al vakantieplannen hebt voor volgend jaar!

Fijn ook dat je veel vertrouwen hebt. Ik heb dinsdag weer een echo en voel me toch onzeker. ben vandaag 13 weken het is zo een fase waarin je nog niets voelt en ook niet meer zo moe bent enz. eigenlijk op de grotere borsten na (hahahahah jij ook!)   voel ik me heel goed. Ik zou zo graag willen dat ik hij/zij zou voelen dan ging het al een stuk beter.

Ik las dat jij donderdag weer gaat. Dat schiet alweer op voor jou. Elke 2 weken zou ik toch ook wel erg prettig vinden. 3 weken is lang. Maar goed ik wil niet klagen.   We zijn er weer bijna doorheen. Met de punctie ben ik toch wel bezig in de zin van ik wou dat het al voorbij was. Maar zo in alledag niet zo. We hebben de afweging gemaakt en we staan er beiden achter. Eerst maar dinsdag weer eens

Ik durf nog niet veel te kopen hoor. Maar ik ben al wel lekker te buiten gegaan aan pos. kleding niets paste meer! een middagje shoppen maakt dat weer goed. Ik heb veel pos kleding van een vriendin gekrgen maar je wil ook zelf wat kopen plus ik had nog geen witte broek

Hou je dinsdag op de hoogte en jij mij donderdag

kus kus
talke

He goeiemorgen!

Ja lekker he die vakantieplannen, wij zien het nu helemaal zitten. Mijn schoonfamilie is nu zelfs op zoek naar een hotel waar onze oudste (god wat klinkt dat lekker stoer) zich ook goed kan vermaken.
En buiten een ontzettende neusverkoudheid gaat het goed met mij. Ik ben inderdaad net als jij alweer wat gespannen voor de volgende echo.
Ik kan mij voorstellen bij jou dat het nu extra erg is, omdat je nu ook minder klachten krijgt en dus niet veel meer hebt om je aan vast te houden, behalve de oude vertrouwde hoop en je goeie gevoel!

Ik begin ook gespannen te worden. Een soort deja vu weer. Ben deze week 16 weken en vorig jaar bleek toen de baby net na de goeie 14 weken te zijn overleden, dat zagen we toen bij de 16 weken echo.

Ik ben dus deze week extra mijn baarmoeder aan het controleren of die goed gegroeid is en dat is volgens mij wel zo. Maar toch het blijft een vervelend proces zo.
Ik probeer maar gewoon hoop te houden en te vertrouwen op ons goeie gevoel en maar af te wachten.
Als ik het kindje goed zou voelen word het anders, maar dat is nog niet zo. Ik twijfel soms wel, maar ja nog een paar weken en dan weten we het zeker.

Ik begrijp dat je nog niets wilt kopen, dat heb ik na de goeie 12 weken echo voor het eerst wel gedaan. En ik krijg nu af en toe een leuk kadootje.
Al moet ik zeggen dat er een stuk anders tegen aan gekeken wordt na de miskraam van vorig jaar. Veel mensen durven toch niet echt mee te leven. Maar ach dat is nu eenmaal zo.
Wij zijn er wel meer mee bezig en bouwen langzaam al een beeld op van hoe de toekomst er uit ziet, lekker met z'n viertjes.

Nou meid, fijne zondag nog! Het is prachtig weer dus we gaan nu even lekker naar buiten na al die regen van de afgelopen dagen!

Ik wens jou heel veel sterkte dinsdag !!!!! Het is vast allemaal nog wel goed en probeer te ontspannen (zegt zij die zelf ook af en toe al gespannen wordt. hhhahahaha).

Succes he! Zet hem op en ik hoor het graag.

gr mama van MD

Terug
Bovenaan