Voor mama van navara

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik had even een vraagje, weet jij al wanneer je naar de vk mag gaan?

Ik had de vk gebeld, en die zei doe over 2 weken maar nog een test en bel dan voor een afspraak, stom he?

xxx miranda

hai Miranda,

bij mijn vk mag je bellen zodra je weet dat je zwanger bent. Dan kom je rond de 8 weken voor een intake gesprek, en dan krijg je meteen je doorverwijs formulier voor het echocentrum.
De echo krijg je dan zo rond de 11 weken, en dan met 13 weken weer naar de vk voor het eerste 'echte' consult.

Wel erg raar hoor dat je vk zegt dat je nog maar is een test moet doen over twee weken. Positief is toch zeker positief!!!! Kun je niet bij een ander terecht??

xxx
Petra

Ja het is inderdaad raar...ik had ook gezegd, de test is toch 99% en ik ben niet ongesteld.

Met de eerste zeiden hun ook dat ik met 10 weken kon komen en dan krijg ik gelijk een echo. Toen zagen ze dat ik al 12 weken was.

Maar goed, hoe voel je je? Al echt een zwanger gevoel? Ik niet echt, alleen de dagen dat ik over tijd was, ik hoop dat alles goed gaat, met die (kleine) 6 maanden ertussen!

Maar we zijn wel heel blij hoor! Mijn vriend wil er 5, dus ik zit wel op de goede weg! Hahahaha.....

Groetjes Miranda

De kwaaltjes beginnen hier langzaam te komen. Bandenpijn als ik moet niezen of ineens mezelf omdraai in bed. En 's-avonds heb ik onwijs honger, maar als ik dan de eerste hap van mn avondeten neem, walg ik ervan. Misselijk en dan eet ik maar een paar happen. Maar dat had ik met Navara ook, en dat heb ik ook overleeft, dus ach..... nog maar 2 maanden dan zal het wel weer beter gaan.....
Wat wel weer nieuw is, is dat ik echt omval van de slaap. Het is zo erg dat ik op mn werk al bijna niet meer kan functioneren. Daar baal ik echt van. Vooral omdat ik al opmerkingen krijg van dat ik maar is vroeg naar bed moet, en ik niet kan zeggen dat dat helemaal geen zin heeft..... En ja, verwachten doen ze het ook echt niet hihihi (zo snel weer zwanger)

Maar al met al is het aardig te doen. Ik ga gewoon op mn vrije dagen met elk slaapje van Navara ook naar bed. Heerlijk is het dat ik dan maar 3 dagen in de week werk!

Terug
Bovenaan