Voor mama van Ruben!

Hoi Daniella!

Hoe is't ermee? En hoe gaat het met Ruben?
Ik heb je nog steeds niet getroffen! Ik loop wel regelmatig langs met Maxel, maar volgens mij ben je dan aan het werk! Ik heb je een keer gezien toen je nét de schuttingdeur instapte van je achtertuin. Ja, en om dan te gaan brullen: hee Daniella (ik fietste ook snel, had haast)
Werk je nu nog in Franeker?
Nou, wie weet 'tot ziens' i.p.v 'tot mails'!

Groeten van Titiana
 
Hey Titiana,

Volgens mij heb ik je nu al eens gezien, weet het niet zeker hoor, maar laatst was er een klant in de winkel met een lichtblauwe kinderwagen, kort haar, felgekleurde kleding aan, maar om dan te vragen of jij het bent, is ook weer zoiets. Stel dat het dan een wildvreemde is!!!
Ik werk nu nog wel in Franeker, maar vanaf 21 september in Leeuwarden. Dus aankomende week is mijn laatste volle week, daarna de maandag en dinsdag nog voor de overdracht naar de nieuwe filiaalmanager. Ik heb er best wel zin in eigenlijk, eindelijk niet meer zo'n grote verantwoordelijkheid, maar ik ga het ook wel missen hoor, vooral de winkel zelf, mijn collega's, de vaste klanten. Het is op dit moment een echte "leegloop" bij ons, 4 van mijn collega's gaan weg, het bevalt ze allemaal niet bij het Kruidvat, bij de Trekpleister lag de werkdruk veel lager en was het ook altijd veel gezelliger, ik vind het heel erg jammer dat het allemaal zo gelopen is.
De volgende keer dat je me ziet, roep je maar gewoon hoor!!! (de komende anderhalve week kan je me nog herkennen in de winkel aan mijn bordje "filiaalmanager", hihihi. ) Ik ben deze week alleen op wo en do vrij, de rest werk ik, best veel he, maar daarna wordt het lekker rustig voor me als ik naar L'warden ga. Woensdag   en donderdag moeten we met Ruben naar het ziekenhuis in Groningen, hij heeft een aangeboren afwijking aan zijn blaas en nieren, vandaar. Best spannend allemaal!!
Hoe is het met Maxel, hij wordt in oktober alweer een jaar, of niet??
Oke, tot ziens/tot mails!!!!
groetjes Daniella
 
Terug
Bovenaan