voor mama van Timo

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

je krijgt toch deze week je keizersnede? Ik heb al een week niets meer van je gelezen. Ik vroeg me af hoe het met je gaat en ik wil je vel succes wensen.

veel liefs...

Hoi wat lief dat je aan me denkt maar ik krijg volgende week dinsdag de ks de 16de vanmiddag moet ik voor de laatste keer nog op controle dus allemaal wel spannend ja ........ik zie er ook enorm tegenop eigenlijk niet zozeer de ks zelf maar de tijd erna vreemd he........ik voel me de laatste dagen ook erg beroerd vandaar ik niet zo heel vaak op het forum ben heb veel harde buiken en ben ontzettend moe heb ook veel hoofdpij dus wil dan de pc een beetje vermijden ......ben benieuwd wat de gyn vanmiddag te zeggen heeft..........hoe is het met jou dan, hoelang moet jij nog???

heel veel liefs xxx

Zo ben ik weer ben nog 1 avondje thuis ........ik moest dus vanmiddag op controle mn laatste zoals ik d8.....was ook echt de laatste ik kreeg een echo en de gyn wilde nog even naar het hartje luisteren......ik gaf al aan dat als ik hoeste ik dacht soms iets of wat vocht te verliezen maar ik weet dit aan misschien een zwakke bekkebodemspier ofzo.....nu bleek na de echo gemaakt te hebben dat mijn vliezen al gebroken zijn...ik heb daar niets van gemerkt maar omdat er nu nog zo weinig vruchtwater is en waarschijnlijk mn vliezen al langer dan 4 dagen gebroken zijn is er dus besloten dat er geen week meer tot de ks gewacht kon worden ivm risico's voor infecties en dat ik dan alsnog spontaan weeen kon krijgen...........is er besloten dat onze kanjer morgen gehaald gaat worden......de geplande keizersnee is dus niet helemaal nu gepland meer ;-)
alhoewel ik enorm tegen de ks opzie ben ik toch enorm blij als ik morgen onze zoon in handen ken nemen.........ik wilde je dit toch nog even laten weten omdat ik misschien pas zaterdag als alles meezit weer thuis ben

groetjes en alle aanstaande moeders en al moeder zijnde veel succes en liefssssssss

Hoi mama van Timo,

ik heb gisteren tot twee maal toe geprobeert een berichtje voor je achter te laten, maar het forum wilde mij niet laten inloggen. Tegen de tijd dat je dit leest heb je waarschijnlijk je zoon al in je armen!

Mocht je dit nog wel lezen, dan wens ik je heel veel succes. Geniet van de mooie tijd en ik hoop natuurlijk dat je vlug en goed herstelt.

Heel veel sterkte!!!

veel liefs van Marloes

Terug
Bovenaan