voor mama18 Daphne

hoi hoi,
ik woon nu tijdelijk in raamsdonksveer maar half mei verhuis ik als het goed is naar genderen, ligt vlak bij wijk en aalburg. t is allemaal best dicht bij breda. leuk dat jij ook zo jong moeder bent kom je niet vaak tegen maar het is wel geweldig hé..

groetjes daphne mv devano

heej,heej
ja idd kom je niet vaak tegen jongemoeders.. maar ik ben nu alweer zwanger van de 2e..19weken en 4dagen zwanger.. lekker snel opelkaar vonden wij wel erg leuk..en aangezien Dani een broertje erbij krijgt is het voor hem helemaal leuk!! hihi
tis echt geweldig maar ze worden zo snel groot...en bij jullie  nog geen kriebels voor een 2e??

Liefs,
Manuela,Dani Jaedon(03-12-2006) en Ukkiejunior (27-08-2008)

wij willen het wel heel graag maar dat zal nog ff duren. in mei krijgen we pas ons eigen huis. we hebben eerst bij mijn vader gewoond en nu bij kennissen ebn we willen eerst heet graag ons huisje opknappen en als we weer wat hebben gespaard aan een 2de beginnen.

misschien een brutale vraag maar hoe komt he nou dat je het al zo lekker voor elkaar hebt met trouwen en een eigen huis. wij zouden dat niet kunnen betalen. we zitten heel moeilijk en krap.

xxx daphne mv devano

heeej
We hebben zelf ook een tijdje bij mijn ouders gewoond.. we wonen nu kleine 5maanden op ons eigen.. voor die tijd bij me vader gewoond..
Maar we komen heel goed rond, tis niet zo dat we heel veel geld hebben,maar wel genoeg om een huis te onderhouden,en voor 2 kinderen te kunnen zorgen..
Zelf werk ik totaal niet... Maar daar begint verandering in te komen.. Ik ga namelijk als gastouder werken..

liefs,
Manuela

hay als wij over een maand op ons zelf zitten dan ga ik ook werken als alpha helpende. bij mensen thuis schoonmaken. echt leuk hoor dat het zo oed gaat, bij ons zal dat ook wel lukken! misschien vind je het ook leuk als we is op msn kletsen, dat we de adressen uitwisselen.. mijn msn is: daphnepruissen@hotmail.com...

nou tot snel!

groetjes daphne

Terug
Bovenaan