Voor mama1981

A

Anoniem

Guest
Hoi,

He wat leuk, je zoontje heet ook Yari en ook nog wel met een Y.
Ik had je nog niet eerder hier op het forum gezien, maar vertel eens, ( als je wil natuurlijk )
Hoe is het met jullie Yari, en hoe oud is hij nu?

Ik hoop nog wat van je te horen, hihi echt leuk, de naam bijna nooit eerder gehoord , wel Jari van Nessie , maar zeker nog niemand met de letter Y.

Groetjes Marina
mama van Yari ( 06-07-06 ) en Yenna ( 01-05-04 )

Hoi,

Ha ha dat is ook de reden dat we het met Y hebben gedaan. Wij hebben graag iets aparts en dat kon zo mooi.

Maar met Yari gaat t super en dat hadden we nooit verwacht eigenlijk toen ie geboren werd. Hij was ruim 6weken te vroeg en hij had een groeiachterstand van 3 weken dus hij was maar 1370 gr en 38,5 cm. HIjheeft 2 weken in de couveuse gelegen en toen nog 4 dagen in een wiegje en toen hadden we m al thuis haha. En nu is ie ruim 8 kilo en 65 cm dus hij gaat als de brandweer. Ook qua ontwikkeling gaat ie super. Zondag is ie 7 maanden en hij kan al los staan aan de tafel en hij vind t super en staat ook erg stevig.

Maar als je het hele verhaal wil horen (lezen) dan hoor ik het wel en natuurlijk ook als je andere vragen hebt.

Nu ben ik alleen even kwijt hoe oud jou jongste is en alles. (rottig dat je niet makkelijk terug kan lezen) Maar je had er 2 toch als ik het goed heb onthouden haha. Lukt t allemaal dan of is het een georganiseer haha?

Ik hoor t wel.

xx Elly

Hoi,

zo op de 3e pagina alweer...
Maar poeh, wat was jullie Yari een kleintje zeg, dat was zeker wel ff schrikken dat hij 6 weken eerder kwam ( of was dit gepland ivm de groeiachterstand? )
Maar zo dat kereltje van jullie heeft een inhaalslag gemaakt.
Harstikke fijn dat het nu zo supergoed gaat!!!! En al kan staan, super hoor.

"onze" Yari is van 6 juli, dus wel iets ouder al. En hij heeft nog een ouder zusje van bijna 3 jaar.
Het is inderdaad best een heel geplan allemaal, en ik werk nu 2 dagen dus best heel goed te doen.  maar o, zo leuk. Yenna is echt helemaal verliefd op d'r broer. Yari gaat echt voor alles. Als Yenna wakker wordt is altijd het eerste waar ze naar vraagt, Waar is Yari !!
En Yari wordt ook helemaal blij als hij Yenna ziet.
Dat zijn dan echt van die smelt momenten.

Nou, ik ga ff wat strijkwas wegwerkrn, heb eigenlijk geen zin maar anders stapeld het zo op...

Tot schrijfs maar weer. ennuh ik vind wel dat jullie een supermooie naam voor jullie manneke uitgekozen hebben.
Als ik vragen mag, hoe had Yari geheten als hij een meisje was, als je het liever niet wil zeggen is ook goed hoor !!!

Yari was een Yara geweest als hij een meisje was.

Groetjes Marina.

Zo het was ff zoeken maar ik m weer gevonden op pagina 4 ha ha.

Leuk he dat je dochter helemaal verliefd is op m, het had natuurlijk ook anders kunnen zijn. Maar hebben jullie ook beesten dan of helemaal niet'? Das ook altijd weer afwachten hoe dat gaat.

Wij hebben 2 katten, 2 vissen, 1 papegaai en een cavia. De katten kijken niet eens naar m om maar Yari vind t geweldig ha ha en dan vooral de staart die langs komt.

Ik werd 's woensdags opgenomen in het ziekenhuis en een week later op vrijdag is Yari geboren. Ik voelde m niet zo goed meer als ik steeds deed en ik heb ook tegen mijn man gezegd dat als hun die vrijdag niet zouden zeggen van we halen m dan had ik zelf gezegd van haal m er maar uit want dan heeft ie t beter. Dus op dat moment schrok ik niet meer. Toen ik die woensdag opgenomen werd zei de gyneacoloog al van de kleine komt eerder zoiezo maar elke dag is er 1 en dan schrik je zeker wel behoorlijk. En toen ie geboren is heb ik nooit t idee gehad van hij haalt t niet. Ben er meteen zeker van geweest dat ie t ging halen. Ook de artsen hadden dat. Maar dat komt omdat ie in mijn buik al aardig heeft moeten vechten en dat scheelt. Toen hij eenmaal geboren was ging ie ook als een trein haha vandaar ook die 8,5 kilo nu haha.

Als Yari een meisje was geweest had ze demi geheten. Dus niet perse met een Y.

Nou ik zal eens even wat gaan doen. Tot de volgende keer maar weer.

xx Elly

Je mag me ook mailen als je dat makkelijker vind: ellepel9@hotmail.com

groetjes

yenna ben je er nog of heb je er geen zin meer in om te " schrijven"?

xx elly

Terug
Bovenaan