Voor mama27

Hoi!

Ik ben lekker alle berichtjes aan het lezen en vooral de berichtjes die gaan over slaapdrama's. Want daar zit ik momenteel middenin. Jouw reactie sprak me aan. Ik las dat jij je dochter een uur hebt laten huilen in haar bedje, zonder dat je naar boven ben geweest. Erg knap!!! Heb je haar echt een vol uur laten huilen? Mijn zoontje van 2 wordt hysterisch!!! Nu ga ik steeds naast zijn bedje zitten totdat hij in slaap valt of ga ik om de 5 minuutjes even bij hem kijken. Hij heeft ook een speentje dus vaak ligt die dus naast zijn bed..... Ik vind het zooo moeilijk om dit op te lossen. Zou je me willen vertellen hoe jij het precies hebt gedaan? Want dan ga ik dat zeker proberen!! Nam je haar 's nachts gewoon meteen bij je in bed? Groetjes,Tanja
 
Hey Tanja,

Ik heb inderdaad mijn dochter moord en brand laten schreeuwen.
Met pijn in mijn hart dat wel.
Ze heeft inderdaad ook een speentje en als ze die uit bed gooit heeft ze gewoon pech.
Natuurlijk word mevrouw dan hysterisch maarja ze leeft nog steeds.
Meestal wordt  ze zo boos dat ze daar weer erg moe van wordt en dan valt ze wel in slaap. Ik ga dan een half uur later even naar boven en dan leg ik haar weer recht in bed.
En 's nacht komt ze wel eens bij ons in bed omdat ik er dan geen puf voor heb om rondjes te lopen. Ze slaapt dan ook zo verder en gaat dan weer naar haar eigen bed.(als ik niet in slaap val.)
Je moet wel stalen zenuwen hebben hoor. maar uitendelijk werkte het hier wel

groetjes
joyce  
 
Terug
Bovenaan