Voor mama30

Hoi Mama30,

Hoe is het nu met jou? Veel last van kwalen, of valt het mee?

Ik kan het nog steeds niet bevatten, maar het is toch echt wel zo. Iedere ochtend kijk ik weer naar die test, of ik het niet gedroomd heb . Ik ben af en toe misselijk en behoorlijk moe. Maar mn borsten voel ik nog niet echt veel. Nou ja, misschien komt het nog.

Liefs, Kitty

Hey Meid!

Wauw wat is dit gek hé? Je gaat zo automatisch naar het zwanger worden forum dat je bijna vergeet om bij het augustus forum t ekijken!!

Ik las net je andere berichtje.... Het zouden mijn woorden kunnen zijn.
Ik ben ook erug moe, ik straal van moeheid, maar verder straalt er hier nog niets... (??)
Verder af en toe steekjes in derdaad in mijn borsten en af en toe een zwaar gevoel in mijn onderbuik... en mijn eetlust is ook minder....maar verder niets...nog niet misselijk.

Gek he, bij onze eerste was ik beroerd,gelukkig niet spugen maar erg weeeig en echt zere borsten, zelfs bij het traplopen en nu niets.

Ik heb dus ook zoiets van...zit het er wel???? Ffies test kijken...oja een echte streep!! hmmmm.....

Ben dus wel blij om te lezen dat jij dit ook hebt.....hahaha!!

We wachten even af, maandag krijg ik een echo daar kijk ik echt naar uit. HEt bewijs dat er echt wat zit!!!

Ik hoop dat snel het besef van ik ben weer zwanger komt en we al stralend genieten!!
Van een tweede zwanger is dus echt anders zoals iedereen zegt, de wereld draait gewoon door, terwijl je bij een eerste alle tijd hebt om te   denken.

Maar we zijn er onwijs blij mee!!!

LIefs en tot snel!!

Lilian is ook zwanger! Mooier kan niet, dan wordt het hier nog een leuk gezellig clubje!

Heb me er nu wel een beetje bij neergelegd dat ik niet zo heel veel voel, zo te lezen bij de anderen, hebben ze ook minder klachten. Uiteraard ook wel fijn hoor. Dan komen we die 3 maanden zo door!

Morgen ga ik het LUMC bellen. Ik ben benieuwd wanneer ik mag komen voor de eerste echo! En jij heel veel succes a.s. maandag (was maandag toch? heb nu even het schermpje niet open).

Tot snel!!!

Liefs, Kitty

HE MEIDEN!!!!!
LILIAN HIER!! HJAHAHAHHA         ik kan t BIJNA nog niet geloven maar ik ben echt wel zwanger hahaha..
zullen we een zwangere forumjunkies onderwerp maken......
ik voel niks nog niet...maar dat was de vorige x ook zo tot de 8 weken toen werd ik MISSELIJK!~!!!!!!!!!!!!!!!         OH MAAR DAT MAAKT NIET UIT!!!   ik ben zo blij ...
en bedankt voor jullie super lieve berichtjes   op de zwanger worden site he...
xx en waar moet ik nou ongeveer zijn als we elkaar willen spreken..?
ik ga ff een zwangere forumjunkies onderwerp maken.....
x lilian  

hey meisies!

Ik besef het nu echt. Die vlindertjes zijn er, heerlijk gevoel! Heb maandag idd een echo, en zal het echt echt zijn!!!!

Het is zo gek we hebben al een wonder, waarvan we helemaal overdonderd waren/zijn dat dat zomaar in je buik groeit en geboren word... en dat je het zomaar weer mag mee maken, ik vind dat erug raar.... Maar we genieten!
Heerlijk!!!

Ik laat zeker ff weten hoe het maandag is gegaan, het is een soort van pret/termijn/kijken of het goed zit echo.... (ken nl een gyn, en ze wil het heel graag doen)

Zullen we naar het zwangeren forumjunckies die lilian heeft aangemaakt??

Ik hoor t wel!!

XXX!!!!

Terug
Bovenaan