voor mamaAnne

Hee hallo.

Ik zag in jouw topic over de woonplaatsen dat je (oorspronkelijk) uit Erica komt.
Grappig. Ik woon namelijk in Erica !!!

Ik hoor officieel  bij het zomer 2006 moeders en bij de februari-zwangeren. Mijn zoontje is 31 aug 2 jaar geworden en ben nu 17 weken zwanger van de tweede.

Grappig om te lezen dat er nog iemand het dorpje Erica kent hahahahaha

Groetjes happyM.

Hee Esmé,

Volgens mij had deze topic beter kunen heten: voor Esmeeke
hahahahahaha

Hier gaat alles oké. Weinig tot geen kwaaltjes. Ook niet gehad. Wel iets meer moe als bij de zwangerschap van Tygo en ook ben ik in de eerste weken iets misselijk geweest (wat ik ook niet kende uit de vorige zwangerschap).
Over 3 kleine weekjes krijgen we de 20-week-echo. Bij Tygo wisten we dat "het" een jongetje zou worden. Wij vonden het erg leuk om een geheimpje voor onszelf te hebben. We hebben het toen ook aan NIEMAND verteld. En dan is het best leuk om te weten. Ik heb er niet zo'n moeite mee om het voor me te houden.
Dus bij deze ook weer. Over 3 weekjes weten hubbie en ik het. De rest van Nederland moet dan nog maar even 20 weekjs wachten hahahaha.

En bij jou? Ook alles goed nu? Ik las dat je nog wel weer een bloeding had gehad in het begin? Pfff eng hoor...

Ik hoor het wel weer.
Groetjes happyM.

Hallo HappyM,

wat grappig, nou moet ik je vast wel kennen, even denken wie rond die tijd een kleine heeft gekregen in Erica   (hahahaha)

Ik ben er trouwens nog heel vaak te vinden hoor heel mijn fam. woont er nog.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan