Voor mamaloes..

A

Anoniem

Guest
Hoi, je moest vrijdag toch tot maandag wachten voor de bloeduitslag...Heb je t volgehouden?? En de belangrijkste vraag:

Wat was de uitslag??

Ben benieuwd..

Liefs

nou echt dit ga je niet geloven....
ik moest idd maandag weer bellen of de bloeduitslag binnen was, ook nog eens na half 4, want volgens de assistente werd alles steeds bijgewerkt om 3 uur en had ze van 3 tot half 4 even de tijd om het op te zoeken, nou vooruit maar weer kon ook nog wel weer zo lang wachten, duurt nu toch al zo lang.....
dus ik vrolijk bellen om half 4 zat inmiddels op dag 46 en gewone thuistesten zijn steeds negatief heber al een paar gedaan. zegt ze o zal even kijken op internet, dus ze had nog niet gekeken tussen 3 en half 4, kon ik mee leven.... zegt nee sorry het staat er nog steeds niet naaaaaaaaahhhhhh..... dacht ik, ik zei kun je dan misschien naar hun bellen?? dat zou ze dan doen en ze zou me meteen terug bellen, uur later om kwart voor 5 inmiddels en doter gaat om 5 uur dicht nog niet gebeld. komt m'n vriend thuis van z'n werk.... zegt ie nou laat mij maar even bellen, dus hij bellen en volgens mij was ze het gewoon vergeten terug te bellen. ze zei tegen hem dat het lab. had gezegd dat de uitslag er komende donderdag pas is.... hij zei je zou het eerst al vrijdag hebben, nu maandag en nu moeten we wachten tot donderdag? das toch beetje vekeerde info geven dan??!! zegt ja tegenwoordig gaat dat zo dat ze er een week over doen, ik had dat best oke gevonden als ze meteen zei bloeduitslag is pas over een week binnen. nu moet ik dus weer een paar dagen wachten en hopen dat ze me donderdag niet vergeten is en dus belt.....
zucht.... ik zit inmiddels dus op dag 47 en nog geen ongi, ja heb toen bij dag 25 paar dagen bruinbloedverlies gehad en ga nu denken dat dat dan mijn ongi is geweest, ik weet het niet meer hoor, ik houd nog steeds pijnlijke borsten, maar negatieve testen... dus zo is de stand tot nu toe meiden..... zucht... liefs mamaloes

Terug
Bovenaan