Hoi Dames,
Sorry dat ik even inbreek in jullie gesprek, maar ik woon dus al heel mijn leven in Zoetermeer, alleen woon nu aan de andere kant...in wijk 15. Wij gaan ons huis verkopen en mocht het zo zijn dan gaan we naar wijk 25, 27 of 28 verhuizen, simpelweg omdat mijn ouders daar wonen!
Er zijn zat leuke dingen in Zoetermeer, ten eerste de stad natuurlijk, lekker lunchen bij de Verleiding, of op het terasje bij Queens of Spoor 3. Verder is alles makkelijk te fietsen (vanuit Oosterheem nog wel moeilijk, want niet alles is nog af) Daarnaast heb je het Aquapark dichtbij liggen waar je leuk kan zwemmen, we hebben Snowworld, een klimwand, en een wildwaterbaan voor de actievelingen onder ons. En tja Ballorig voor de kleintjes, die zit op de Voorweg en de kinderboerderij....we hebben er 2 en er komt een 3e in Oosterheem, dus is weer leuk voor jullie! Sorry dat ik zo enthousiast ben, maar ik ben moeilijk uit Zoetermeer weg te slaan!!
owh ja en Den Haag is makkelijk te bereiken met de Randstadrail en daar kan je gewoon met je kinderwagen in, geen gedoe met tillen etc! Ideaal! En tja verder....we hebben zoveel hier, het is leuk wonen!!
Groetjes
Angelique