voor mamamiep

Hoi
Volgens mij zijn wij tot nu toe de enigsten uit het verre oosten.
Ik werk sinds een jaar in vriezenveen dus ik kom er nog wel regelmatig. Ook om boodschappen te doen, handig geen problemen met parkeren en alles bij de hand.

Sandra mv Nick en Tess

Oh, dan kom je denk ik altijd langs ons huis! Woon namelijk aan het Oosteinde!
Ik kom ook vaak door Geesteren als ik naar m'n schoonzusje in Duitsland ga!
Doe je dan boodschappen bij de Jumbo? Ik ben er vaste klant, baal er vreselijk van dat hij weggaat!!

Liefs Annemarie

Ik doe de weekboodschappen meestal wel in almelo, af en toe ga ik naar de jumbo. In vriezenveen ga ik vaak naar de action, kruitvat en de tuunte.
Ik werk trouwens wel vlak bij de jumbo, als je verder rijd dan kom je bij een rotonde en aan de overkant van die rotonde (wel een stukje naar achter) daar staat een nieuw huis voor verstandelijk gehandicapten (bestaat nu bijna anderhalf jaar) en daar werk ik.

Gr sandra mv Nick en Tess

Ja, de Tuunte is ook leuk hè? En de Action vind ik ook errug handig!

Weet nu waar je werkt, bevalt het een beetje daar? Ik werk zelf alweer ruim 5 jaar in Almelo, bij mensen met niet aangeboren hersenletsel en lichamelijke handicap. (door een ongeluk of ziekte gehandicapt geworden) Ik vind het geweldig om in de zorg te werken!

Liefs Annemarie

het bevalt me prima vooral omdat ik slaapdiensten draai, en dus lekker snel door mijn uren ben.
Werk jij toevallig tegenover het winkelcentrum op de schelfhorst dan (ik kan even niet op de naam komen)

Sandra

Bedoel je de Burght? Dat is wel van dezelfde stichting als wij. Ik werk in het centrum, tegenover de parkeergarage (die bij Albert Heyn)
Op de Catharinahof, is een senoirenflat, wij hebben daar een gang met 10 appartementen, elke bewoner heeft dus z'n eigen woning.

Ik werk alleen maar nachtdiensten (2 per week gemiddeld) Als de bewoners in bed liggen kan ik ook slapen, maar krijg wel gewoon 8 uur uitbetaald!!

Dat is helemaal mooi ik krijg de helft uitbetaald en de helft is eigen tijd. Als ik op een nacht vaker dan twee keer mijn bed uitmoet of langer dan een uur dan krijg ik de tijd betaald. Dit is mij echter nog nooit gebeurt. Ik heb ongeveer 4 slaapdiensten per maand.

Sandra

Terug
Bovenaan