A ANONYMOUS_USERNAME jun 26, 2008 #1 hoi mamaw, ik was even nieuwsgierig of je al een afspraak hebt bij het echocentrum? groetjes mamavanla
hoi mamaw, ik was even nieuwsgierig of je al een afspraak hebt bij het echocentrum? groetjes mamavanla
A ANONYMOUS_USERNAME jun 26, 2008 #2 Hoi hoi, Ja, we mogen woensdag 2 juli voor een echo. Ben dan als het goed is 9.1 weken zwanger, maar kan al iets verder zijn omdat mijn eisprong heel vroeg was. Ben heel nieuwsgierig wat we te zien gaan krijgen. Ik zal het laten weten hoe het geweest is. Groetjes
Hoi hoi, Ja, we mogen woensdag 2 juli voor een echo. Ben dan als het goed is 9.1 weken zwanger, maar kan al iets verder zijn omdat mijn eisprong heel vroeg was. Ben heel nieuwsgierig wat we te zien gaan krijgen. Ik zal het laten weten hoe het geweest is. Groetjes
A ANONYMOUS_USERNAME jun 27, 2008 #3 hoi mamaw, spannend hoor!! je kijkt er erg naar uit denk ik. Heel veel succes woensdag en geniet ervan. groetjes mamavanla
hoi mamaw, spannend hoor!! je kijkt er erg naar uit denk ik. Heel veel succes woensdag en geniet ervan. groetjes mamavanla