voor mamma in spe

hoi hoi

ik zag dat jij gemail had naar de kruidvat betreffende de geschenkendoos, mag ik vragen naar welk mail adres je hebt gestuurd?
ik heb zelf al 2 mailtjes verstuurd en nog geen enkel bericht terug.
misschien dat ik dan toch verkeerd zit?
hoop gauw iets van je te horen.

liefs sarah 30w4d zwanger van 1e kindje
 
hey liefmeisje,

ik ben naar www.kruidvat.nl gegaan,
dan krijg je dus de home pagina, dan kies je uit het balkje waar allerlei items staan voor entertainment.
dan op het balkje net daaronder voor info
dan kun je kiezen voor stel een vraag, daar heb ik toen dus gevraagd wanneer ik mn afhaalbericht zou krijgen!
ik heb toen ook mn uitgerekende datum en verdere gegevens daarbij in gezet.
k kreeg snel antwoord terug.

ik moet inderdaad toegeven dat t effe duurde voor ik dus terecht kwam bij: stel een vraag ( is best onlogisch om dat bij entertainment te zetten, maar goed )

hoop dat ik t een beetje duidelijk heb opgeschreven en je snel je afhaalbericht krijgt gemaild!!!

groetjes
 
Hoi Sarah!
Nou het loopt volgens mij niet helemaal lekker bij het Kruidvat. Ik heb me ook aangemeld (alweer een maand of twee geleden), tegelijk met mijn collega. Ze is een week later uitgerekend als ik en ze heeft al bericht gehad. Volgens de site krijg je in de 7e maand een afhaalbericht.
Ik heb toen nog een keer aangemeld bij Kruidvat.nl, maar toen kwam het bericht dat ik me al had aangemeld. Ik heb nooit een e-mailbericht gehad ter bevestiging, zoals de site vermeld, en heb toen een mailtje gestuurd naar de Klantenservice van Kruidvat, een week geleden, nog niks gehoord.
Het zal allemaal wel.
Vandaag wel de blije doos gehaald bij Prenatal, en daar ben ik wel blij mee! Zitten echt leuke dingen in!
Nou succes met het Kruidvat!
Taatje
31w4d
 
Als je geen kruidvat in de buurt heb, kan het zijn dat je het pakket ver weg moet ophalen. Wij wonen in Brabant, en konden het pakket in Zierikzee halen. Is dat het geval, moet je ff naar een kruidvat bij jouw in de buurt bellen, en kan je waarschijnlijk daar gewoon het pakket ophalen.
Kruidvat is niet de makkelijkste, haha.

Groetjes Brenda
 
Bij mij loopt die kruidvatdoos ook niet echt lekker. Ik heb geen bevestiging op de aanvraag gekregen. Toen ik het nog eens wilde proberen, bleek ik al wel aangemeld. Ik heb 2 keer een mailtje naar het info mailadres gestuurd, maar op beide geen reactie.
Gister heb ik een mailtje naar de klantenservice gemaild en daar wel een automatische ontvangstbevestiging op gehad, maar nog geen inhoudelijke reactie.
Kortom; kruidvat is lastig.
Aan de andere kant is het wel gratis en mag je een gegeven paard neit in de bek kijken, misschien.
groejtes
greet
 
Terug
Bovenaan