voor Mamma Peet

Hoi Lieve mamma Peet,

Ik wil jou eens een keer persoonlijk benaderen op dit forum.

na alles van jou te hebben meegelezen, je spanningen, je teleurstellingen, je verdriet en je hoop, wil ik je gewoon eens persoonlijk een hart onder de riem steken.

je hebt altijd voor iedereen een reactie en een lief woordje klaar en ik vind dat je eigenlijk een beetje (voor mij dan) de Mamma van dit forum bent.

Ik heb een klein gedichtje voor je opgezocht.

Because you are so toughtful
This note is warmly sent
To thank you and let you know
Howmuch your kindness meant

Hoop dat je dit waardeert. Ik gun jou alle geluk en liefde in de wereld en wens echt voor je dat jouw kleine wonder maar snel mag komen..

Liefs Sylvia

Lieve Sylvia,

O, wat lief zeg!!!
Ik waardeer zulke lieve woorden heel erg!!
Tja, wij zijn het afgelopen jaar zeker niet gespaard als je het allemaal zo bekijkt.
We lopen nu al weer anderhalf jaar in het ziekenhuis voor ons 2e wondertje, maar het wil maar niet vlotten...
Die miskraam, de cyste met operatie als gevolg en alle andere flut ellende die er nog bij komt kijken...
Dan begint je verzekering nog heeeeeeel moeilijk te doen....
Bijna om gek van te worden, maar goed.... Ik ben eigenlijk een heel positief mens, dus dat geeft wel weer moed!!!! We blijven er voor gaan, al valt dat niet altijd mee!!

De komende week wordt weer heel spannend, omdat dat de laatste wachtweek weer wordt... Ik hoop zo ontzettend met een goeie afloop!!!
Ik heb nog geen zwangerschapsverschijnselen... Maar dat zou volgens mij wel heel vroeg zijn.
Wel buikpijn.... niet zo erg als rond de eisprong, maar er blijft een zeurende pijn hangen...

Strakjes ga ik lekker uiteten met mijn team om onze vakantie in te luiden.
Volgend weekeinde gaan mijn mannetje en ik even lekker met z'n tweetjes naar zee.
Even alle ellende weg laten waaien.... En wie weet hebben we wat te vieren....
Zou leuk zijn, want anders vertrek ik met RD naar de zee... minder leuk, toch?

Nogmaals hartstikke bedankt voor je lieve gedichtje en je lieve woorden voor mij!

Liefs,
mama Peet

p.s.......................
natuurlijk gun ik jou en alle andere hier op dit forum ook alle geluk toe en hoop ik dat we allemaal snel een keer mogen gaan genieten van een wonder.
Dat hebben we toch wel verdiend allemaal....

Liefs,
mama Peet

Wat leuk zeg, zo'n lief gebaar richting mama Peet. Daar kan ik maar 1 ding op zeggen: ik sta er helemaal achter! Mama Peet, dankjewel dat we van jou altijd een lieve reactie kunnen verwachten en dat je zo positief blijft altijd, terwijl je zelf ook nogal wat voor je kiezen krijgt... Gelukkig begrijpen we elkaar hier altijd zo goed en zijn er altijd 'lotgenoten' die met dezelfde problemen/gevoelens zitten. Je bent een lieverd!

Liefs, Anke

Het doet me goed om deze toppic te lezen

En ook ik sluit me er helemaal bij aan!
Als ik  je berichtje  zo lees kan ik me er zo in terug vinden.

Mamma Peet ook voor mij ben je een beetje het moedertje van het forum geworden hoor. Je bent er altijd voor iedereen en hebt altijd wel een lieve reactie voor iedereen klaar. Tijd inderdaad om jou ook eens een keer in het zonnetje te zetten!
Ik wens jou (jullie)  het aller, aller beste toe en dat er snel een tweede wondertje bij mag komen, jullie verdienen het zo...
Super bedankt voor alles tot nu toe en ik hoop dat we nog lang allemaal met elkaar kunnen kletsen maar dan natuurlijk wel snel allemaal  op het zwanger zijn forum!!
Ik ben denk ik net als de andere meiden hier zo blij dat we er hier voor elkaar kunnen zijn, dat geeft altijd een fijn gevoel.

Veel liefs van Niekje

Lieve mamma Peet,

Wat een spannende week voor je zeg!
hoop echt dat je de RD thuislaat en lekker wat gaat vieren volgende week!

Ik zal de hele week voor je duimen hoor!

Veel plezier volgende week enne hou ons op de hoogte!

Liefs Sylvia

P.S. ben blij om te horen dat er meer meiden zijn die er net zo over denken als ik en jou toch een steuntje kunnen bijdragen.

Lieve Syllie,
Wat een verwarmend initiatief ! Ik ben het helemaal met jullie eens.
Lieve mama Peet, ik haal zoveel  kracht&energie uit jouw positiviteit en bemoedigende woorden elke keer. Natuurlijk is het heerlijk om te weten dat wij hier zijn voor elkaar maar jij bent toch wel een grote kracht. Je doet je naam echt eer aan "MAMAPEET"
Ik hoop toch zo voor je dat de RD niet met je meegaan volgend weekend en dat jullie weekendje weg het begin is van het grote wonder.
De laatste wachtweek gaat weer  in voor jou en voor nog een aantal andere meiden, spannend !!
Ik blijf het volgen en ben zó benieuwd....

Liefs, SunshineJo

hallo Lieverds,

Ik word helemaal verlegen van al jullie lieve woorden.
Ik vind het gewoon heel fijn om hier mijn gevoelens met jullie te delen en wil graag ook een steun zijn voor iedereen hier!
Je hebt elkaar gewoon nodig soms!!
En met veel liefde zet ik hier telkens wat woorden neer voor jullie allemaal.

Ik probeer positief te blijven en wil dit graag ook uiten in de woorden die ik neerzet....

Voor mij een spannende week idd...
Over een weekje weten we weer meer!
Ik voel eigenlijk niks bijzonders... Soms lijken mijn borsten wat voller. Ben mega moe, maar ja dat kan ook gewoon komen door alle drukte van de afgelopen weken.... Nu kom ik tot rust....
Misschien wil ik het allemaal wel gewoon voelen en is het er daarom ook.....
Nou ja.... Ik blijf maar hopen en kaarsjes branden.... Meer kan ik nu toch niet.

Vandaag ben ik mijn vakantie goed begonnen met een grote schoonmaak in huis.
Gordijnen gewassen, de bovenverdieping een grote beurt gegeven en straks maak ik een beginnetje met de benedenverdieping.
Morgen gaan we maar weer vrolijk verder.
Misschien dat ik morgen een paar dagen ga kamperen. een vriendin van me staat op een leuke camping in Drenthe. Maar het is zo'n rot weer... En met regen in een tentje... dat weet ik eigenlijk nog niet zo zeker....
Nou ja... we zien het wel. Het is ook zo ver rijden... ruim 2 uur in de auto (zoek ik eigenlijk nie in mijn uppie; mijn kleine manneke gaat dan wel mee, maar die valt toch in slaap) of 2 1/2 uur in de trein...
Wat zouden jullie doen... geef eens advies hahaha....
Met de trein ga ik eigenlijk het liefste, maar ik moet zo ontzettend veel mee sjouwen!!
koffertje met kleren, 2 slaapzakken en natuurlijk mijn manneke goed in de gaten houden. Moet 2 keer overstappen....

Tot snel maar weer!
duimen jullie met me mee de komende week?

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan