Voor mammakimmie, vraag over verklevingen?

A

Anoniem

Guest
Hoi mammakimmie,

Ik heb zelf ook verklevingen, in zeer ernstige mate. Ben zlef 2x hiervoor geoppereerd en toen was voor ons alleen de mogelijkheid om via IVF eventueel zwanger te raken. We hebben dit 2x geprobeerd, maar beide keren niet gelukt. Uit eindelijk alles afgesloten, maar dit heeft zeker een paar jaar geduurd. Nu ben ik heel spontaan en zeer onverwachts toch zwanger (inmiddels 30wk). Het kan dus wel en het gaat ook goed, verklevingen hoeven dus geen probleem te zijn.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en wens je veel sterkte.
groeten Sylvia

hoi sylvia79

Bedankt voor je bericht! ik heb het iedee dat ik deze maand zwanger ben geweest, Of had jij ook na de eerste operatie dat er losse stolsels Vrij kwamen? ik ben begin april geopereert, en krijg aankomende maand nog een operatie, ik ben nog erg jong, en vind het zo vervelend, we zouden zo Graag een kindje willen nog. Maar ik heb nooit eerder bloedstolsels gehad, ben wel ongesteld geweest, Heel vreemd . maar dit doet me wel goed dit verhaal. Dankjewel, en hopelijk is het bij mij ook ooit een keertje Raak. Veel liefs mamakimmie

hoi sylvia79

Bedankt voor je bericht! ik heb het iedee dat ik deze maand zwanger ben geweest, Of had jij ook na de eerste operatie dat er losse stolsels Vrij kwamen? ik ben begin april geopereert, en krijg aankomende maand nog een operatie, ik ben nog erg jong, en vind het zo vervelend, we zouden zo Graag een kindje willen nog. Maar ik heb nooit eerder bloedstolsels gehad, ben wel ongesteld geweest, Heel vreemd . maar dit doet me wel goed dit verhaal. Dankjewel, en hopelijk is het bij mij ook ooit een keertje Raak. Veel liefs mamakimmie

Terug
Bovenaan