Voor Manuela Wolters

Hoi Manuela,
Dat is ook toevallig zit ik op de site van beemdenpark ( rottweilerkennel),
zie ik een bekende naam staan!!!!!
Dus jij wilt ook graag een rottweiler hebben???
Als jij natuurlijk die Manuela bent natuurlijk......!!
Grappig hoor. Wanneer is jou Nod eigenlijk? Die van mij op 4 aug is wel weer spannend hoor.
Ik zou het leuk vinden als je op mijn verhaaltje zou reageren , ik hoor het wel.
Groetjes van Cindy

hoi cindy dat is wel heel toevallig ja ik ben nog steedts op zoek naar een rottweiler.wil graag een puppy zodat ik het zelf kan opvoeden.zoals je leest heb ik een kinderwens dus vind ik het belangrijk dat onze hond met kindere kan omgaan en als ze van jongs af aan met elkaar opgroeien moet dat goed gaan (hoop ik)maar mijn nod dag moet zijn als het goed is 3aug want mijn cyclus is nog niet helemaal gelijk dus ook voor mij is het weer spannend maar het is goed dat je die kennel er bij zet want ik las op een andere forum dat daar ook een manuela wolters zat.en die was al wel zwanger.en ik nog nie helaas maar het is pas mijn 6de ronde dus wie weetis het nu wel raak want aan de einde van deze week moet ik al teken krijgen van een ongi ik hoop dat het bij jou ook snel zal lukken en wie weet ben jij het nu ook.en ik zal pas eind volgende week een test doen als mijn ongi er dan nog nie is.maar ik vind dit ook wel grappig dat jij ook op deze site zit.maar ik zal je wel op de hoogte houden via deze site groetjes manuela wolters(boogschuter22j)

Terug
Bovenaan